Lägg ut en bild på den så kan säkert någon identifiera den åt dig.
http://i.imgur.com/9ya3MzV.jpg
Fast jag ville egentligen veta om det står någonstans på/i klockan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lägg ut en bild på den så kan säkert någon identifiera den åt dig.
Aha, okej. Mig veterligen så står det inte på caset vad modellen heter men det där är väl en Quartz som heter 2541.80?
Aha, okej. Mig veterligen så står det inte på caset vad modellen heter men det där är väl en Quartz som heter 2541.80?
Ser ut att vara i gott skick!
Min gamla 2531.80
Snygg kombo!!
Var har du köpt gummiarmbandet?Testar ett billigt no name gummi:
Så snygg. Fattar inte att jag sålde min.Funkar fint på sommaren.
Jag ska fan posta här imorgon @Aquaracer2
Underbar tråd, vilka fina klockor ni har!
Jag har velat ha en SMPc ett bra tag, 1-2 år kanske. Tänkte köpa mig en i examenspresent förra våren efter 6 års studier men blev inte av.
Så när skatten äntligen dimpte ner i kombination med klart nytt jobb och sommar, tänkte jag vafan! Nu får det vara nog med att kolla alla (få) unboxing och retentionsvideos som finns på tuben om och om igen. Jag hade bestämt mig att jakten kan börja på riktigt.
Idag var jag på hugget efter en 2254.50 som hann vara ute en stadig timme på köp & sälj men ramlade såklart på målsnöret. Lika bra med facit i hand då jag vill ha en SMPc egentligen.
Började scanna CH24. Hittade en återförsäljare från Monaco, Mall of the watch. Började kolla recensioner på klocksnack och på deras hemsida. Hittade en tråd då en kille beställt en sub nyligen via dem. Ringde CH24, dem hade bara positiva saker att säga, mailade först och sen ringde jag mall of the watch och fick ett riktigt trevligt bemötande och svar på alla frågor.
Lång historia kort, fast den är rätt kort egentligen
En 212.30.41.20.01.003 är äntligen beställd via trusted check out. Jag är så himla glad!! Postar en bild då jag är med i gänget på riktigt. Hoppas det var ok med en halvlång historia, men det är en stor dag för mig och jag antar att ni om någon, bör förstå!
Jag ska beställa en 212.30.41.20.01.001 av Mall Of The Watch idag. Fast jag kör nog via Mastercard och inte de TC. Tycker 3,5% är för mycket för inget skydd alls.
Jag funderade på att göra så först, men jag tycker det känns säkrare. Kanske är lite nojigare än dig
Då kan vi båda två posta bilder här nästa vecka förhoppningsvis