Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev det en svart oxå?Min ny förvarv Ska eventuellt plocka upp en svart imorgon. Blir nog ganska ensam på forumet om att äga en blå samt en svart Smp C
Jag är inne på min typ 5 nu...inser varje gång jag flippat storheten i den. Precis som du skriver så har den ju det mesta...dessutom passar den till allt, både till tooligare uppdrag, bad o även när man ska bära skjorta o kavaj.Det är ju mycket som talar för SMP imo. Keramisk bezel, datum, relativt tunn för att vara dykare och sitter väldigt bra på handleden, ändå robust urverk om än inte Omegas finare och ett bra pris.
Japp slog till med en svart hos Rob E Tyvärr sålde jag den blåa för ca 1 vecka sedan.Blev det en svart oxå?
Dem klockorna du visar upp är fejka!Omega for life! Grymma klockor med riktigt skarp design
Bidrar med dessa.
synd, hade varit coolt med båda...har själv varit lite inne på detJapp slog till med en svart hos Rob E Tyvärr sålde jag den blåa för ca 1 vecka sedan.
Ska nog fylla den tomma platsen med en Smp c blå igen inom kort. Får bra rabatt hos AD på omegorsynd, hade varit coolt med båda...har själv varit lite inne på det
ja dessutom har du ju bara svart i lådan så en blå är ju perfekt
Ska nog fylla den tomma platsen med en Smp c blå igen inom kort. Får bra rabatt hos AD på omegor