Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va fasen har jag missat något? Denna liknar ju rolex YM i guld ju. Riktigt jäkla fräsch var den!Gummi is the sh*t! Grymt skön klocka.
Exakt! Många som sagt det och jag håller med. Den e riktigt grymVa fasen har jag missat något? Denna liknar ju rolex YM i guld ju. Riktigt jäkla fräsch var den!
Den där är ju stenhård!Gummi is the sh*t! Grymt skön klocka.
Kommer den i det utförandet eller har du gjort något? Ser ut som att bandhornen till och med är svarta?Exakt! Många som sagt det och jag håller med. Den e riktigt grym
StandardutförandeKommer den i det utförandet eller har du gjort något? Ser ut som att bandhornen till och med är svarta?
Äsch. Garageexil drabbar oss alla någon gång ibland.Har lagt ut en köpes-annons om ett svart originalgummi till senaste gen. Om det är nån i tråden som kan tänkas sälja ett så kan ni ju pm:a.
Jag kan inte betala 4500:- för ett nytt då får jag sova i garaget
Vansinnigt snygg!Min tidiga variant 93-94 årsmodell.
Ja den är trevlig, gillar patinanVansinnigt snygg!
Äsch. Garageexil drabbar oss alla någon gång ibland.
Att sona 4500 går nog rätt fort
Fortfarande smekmånad med denna.
Tack, det tycker jag med vill inte svära i kyrkan, men har aldrig gillat seamaster länken.Grym kombo med mesh.
Tack, det tycker jag med vill inte svära i kyrkan, men har aldrig gillat seamaster länken.
Vad är det för mesh länk? Blev sugen på att ha på min också!Fortfarande smekmånad med denna.
Oj, ingen aning dessvärre. Haft den i låda i ex antal år utan att använda den.Vad är det för mesh länk? Blev sugen på att ha på min också!
Jag kan inte annat än att hålla med .Sagt det förut men säger det igen, trots prishöjningar senaste tiden är denna jäkligt prisvärd om man ställer den bredvid en Submariner!
https://klocksnack.se/threads/originalgummi-till-omega-smp-svart.160947/Det blev en kompromiss. Beställde ett gummi från Zealande. Så garaget får vänta kändes lite mer prisvärt, sen får man väl hålla ögonen öppna på K&S.