• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 974 62.1%
  • Nej

Röster: 594 37.9%

• Totala väljare
    1,568
9099B5DA-442B-4EC0-BAD0-3B92E70C60AB.jpeg

4EBBC2D5-31BD-4B03-9847-7D30F3383A1B.jpeg

Hej hej i tråden! Nu kan jag ansluta. Hjälpte gubben att köpa den här via KS för några månader sen men blev så sugen själv så det slutade med att jag köpte den av honom.

Har haft ett gäng Oris-klockor och allt från Tag Heuer till Sinn och Fortis. Blir kul att se var det här tar vägen, en FOIS har alltid stått på listan så kanske kompletterar med en sån om det börjar klia igen 😀
20220213_184502.jpg

Jag har börjat fundera på en winder till min smp och aquaterra när jag snart ska börja variera mellan klockorna och märkt att det finns en hel del att välja mellan, antal roteringar som ska matcha gångreserv mm mm. Några tips på bra winders som passar smp å aquaterra?

Har lagt ut en köpes-annons om ett svart originalgummi till senaste gen. Om det är nån i tråden som kan tänkas sälja ett så kan ni ju pm:a.

Jag kan inte betala 4500:- för ett nytt då får jag sova i garaget 😀

Tillbaka
Topp