Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ottenby!Någon som ser var jag är?
Snyggt!Ottenby!
Var där förra helgen, säkert 20 sälar ute vid udden.Snyggt!
Nej vad kul! Inga sälar när jag var där tyvärr...Var där förra helgen, säkert 20 sälar ute vid udden.
Perfekt att dyka i excelfiler med.Arbetsdagens följeslagare,
Perfekt att dyka i excelfiler med.
Snyggt! Vad är det för gummi? Visst är det en midsize 36mm förresten?Sjömästarsöndag
Den lilla sjömästaren får vara med vid träslipning idag
Watchwear! Osäker på ifall de ingår i ordinariesortiment, @Feskarn fixade för test till denna lilla rackaren. Den är 28mm:arn den sitter på.Snyggt! Vad är det för gummi? Visst är det en midsize 36mm förresten?
Tack. Aha en 28mm, sitter jäkligt fint på dig.Watchwear! Osäker på ifall de ingår i ordinariesortiment, @Feskarn fixade för test till denna lilla rackaren. Den är 28mm:arn den sitter på.
Tack Trivs mkt bra med denTack. Aha en 28mm, sitter jäkligt fint på dig.
Frugis har en midsize 36 blå som jag tycker är kul att hitta band till. Precis, det är jag som tycker det är roligast . Beställde ett läder från @danko för inte så länge sedan och nu skulle jag vilja hitta ett färglatt gummi. Svårigheten är inte att hitta 18mm utan längderna som bör vara ca 105/60 är utmaningen. Så för alla som inte står ut med läder på dykare, blunda....nu.Tack Trivs mkt bra med den
Iofs silikon men Gul säljer färgglada band till 18mm. Har för mig att de är något kortare.Frugis har en midsize 36 blå som jag tycker är kul att hitta band till. Precis, det är jag som tycker det är roligast . Beställde ett läder från @danko för inte så länge sedan och nu skulle jag vilja hitta ett färglatt gummi. Svårigheten är inte att hitta 18mm utan längderna som bör vara ca 105/60 är utmaningen. Så för alla som inte står ut med läder på dykare, blunda....nu.