Patrik72
Basic
ser nästan ut som månen! Haha
Hehe, hade kanske passat bättre till Speedyn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ser nästan ut som månen! Haha
Ser inte riktigt vilken modell men länken ser ut att ha en del stretch/ mellanrum helt klart. Är det en klocka plus 10-15 och välanvänd kanske det där är helt normaltStäller frågan här istället. Är detta normalt eller är det för mycket stretch för den här modellen ?
Det är en midsize från 2010. Ref 2222.80.00. Frågan är egentligen om länkarna på de här klockorna var rassligare och därav mer utrymme mellan varje länk jämfört med de nya eller om de rör sig om slitage.Ser inte riktigt vilken modell men länken ser ut att ha en del stretch/ mellanrum helt klart. Är det en klocka plus 10-15 och välanvänd kanske det där är helt normalt
@martaSM30 har väl en sådan tror jag? Kanske kan svara bättre ?Det är en midsize från 2010. Ref 2222.80.00. Frågan är egentligen om länkarna på de här klockorna var rassligare och därav mer utrymme mellan varje länk jämfört med de nya eller om de rör sig om slitage.
Ser inte farligt ut, vad är det för årgång?Ställer frågan här istället. Är detta normalt eller är det för mycket stretch för den här modellen ?
Ser ok ut för den årgångenStäller frågan här istället. Är detta normalt eller är det för mycket stretch för den här modellen ?
@WatchM typ sådär ser min också ut. Har inte haft min sen ny men gissar att den var tightare då.@martaSM30 har väl en sådan tror jag? Kanske kan svara bättre ?
Här på ca 16,5 cm handled. Har dock inte kvar den just pga upplevde den som för stor tillslut.. men smaksak såklart.Har vi nån/några med mindre handleder som har senaste 300 divern
Skulle vilja se lite handledsporrisar på killar med sms och mindre handleder
Är så jävla sugen på en men är fundersam på om den kanske är för stor
Är van vid mindre saker
Höjden eller diameter/längd som du inte var bekväm med? Tycker det ser bra ut på bild. Dykare får för mig gärna vara stora.Här på ca 16,5 cm handled. Har dock inte kvar den just pga upplevde den som för stor tillslut.. men smaksak såklart.
Nog en mix av allt det där. Fick tag i en 2531.80 som jag tycker sitter bättre, men lik förbannat så saknar jag ändå den senaste versionen ändå.Höjden eller diameter/längd som du inte var bekväm med? Tycker det ser bra ut på bild. Dykare får för mig gärna vara stora.
Har vi nån/några med mindre handleder som har senaste 300 divern
Är van vid mindre saker
Får man fråga hur stor handled du har?Har vi nån/några med mindre handleder som har senaste 300 divern
Är van vid mindre saker
Får man fråga hur stor handled du har?
Jag har provat den, men valde Planet Ocean istället. Föredrog bla POns länk.
Nektonen är grym!Datumlösa SMP
Kanske näst bästa SMPn i hela sortimentet? ...efter NTTD. Jag tycker den är grymt bra.Datumlösa SMP
Snyggt! Grattis! Håller med ang länken. en stor del av DNA till modellen. Men det hade inte skadat om den smalnade av något
Fantastisk klocka på en länk som jag tycker lyfter den ännu mer. Otroligt nöjd!
Så är det! Denna länk smalnar av precis lagom (tycker ibland det kan bli lite väl smalt tex Oris). Och jag tyckte alltid de gamla kvartsarna var bäst på den speedylika länken. Så Forstners är verkligen fjädrande vilket gör att man kan ha den tillräckligt tight.Snyggt! Grattis! Håller med ang länken. en stor del av DNA till modellen. Men det hade inte skadat om den smalnade av något
Ahh…missade att du körde en annan länk. My bad!Så är det! Denna länk smalnar av precis lagom (tycker ibland det kan bli lite väl smalt tex Oris). Och jag tyckte alltid de gamla kvartsarna var bäst på den speedylika länken. Så Forstners är verkligen fjädrande vilket gör att man kan ha den tillräckligt tight.
Misstänkte detAhh…missade att du körde en annan länk. My bad!
jag menade såklart originalet vilket jag tycker ändå blir bäst