Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sägs vara något nytt seamaster släpp den 27e enligt omega insta
Med det klassiska boettlocket dessutom
Borde postats i Omega tråden. Behöver inte vara en smp..kanske ny PO? Iof läckte det nåt om nån smp med 41mm för några veckor sedan…
Det teasas friskt från Omegas håll.
Sant, det som talar för SMP är väl egentligen bara den läckan. Den som lever får se.Borde postats i Omega tråden. Behöver inte vara en smp..kanske ny PO? Iof läckte det nåt om nån smp med 41mm för några veckor sedan…
Verkar komma något den 27e. Om man tittar på färgsättningen så påminner den rätt mycket om den annonsen/läckan som cirkulerat tidigare.Att det släpps någon slags 75-årsutgåva (1948) av Seamaster är förstås tänkbart. Å andra sidan är en 1948 reissue LE redan släppt, 2018 när det fyllde 70.
Vacker baksida iafVerkar komma något den 27e. Om man tittar på färgsättningen så påminner den rätt mycket om den annonsen/läckan som cirkulerat tidigare.
Med tanke på datumets placering så verkar den ha samma storlek som nuvarande SMP. Hade varit trevligt med storleken 36-40 mm.
Tydligen den nya seamastern!
Seamaster ej i rött samt ej röd topp på sekundvisare.Med tanke på datumets placering så verkar den ha samma storlek som nuvarande SMP. Hade varit trevligt med storleken 36-40 mm.
Gradienturtavlan verkar vara enda skillnaden.Seamaster ej i rött samt ej röd topp på sekundvisare.
i övrigt vad är skillnaden mot nedan bortsett ifrån ev mm?
Ahh…att den skiftar i blå nyans typ?Gradienturtavlan verkar vara enda skillnaden.
Ja precis, ljusare mot mitten. Liknande urtavla som vissa Ultra Deep har.Ahh…att den skiftar i blå nyans typ?
Med en annan länk så hade man absolut kunnat bli sugen. Skulle kunna tänka mig den på gummi.
Tydligen den nya seamastern!
Ahh…att den skiftar i blå nyans typ?
Ok!Ja den är en gradient. Sen tolkar jag det som att det är en annan blå nyans helt o hållet (men det är väl rätt obekräftat än så länge). Och om man ska gissa från Omegas egna instagram så kommer den inte ha ngn glas display back utan använda en solid baksida.
Sant, såg din post där efteråt. Folk har väl ifrågasatt äktheten i "tidningsklippet" ovan, så kanske inte alls blir ngn SMP av det (jag litar mer på Omegas officiella Instagram).Ok!
Insta bilden visar dock 150m. ( postat i omega tråden)så just den verkar inte vara smp om de inte trollar oss.
I katalogen som bilderna ska ha kommit ifrån var det väl en ny Aqua Terra också? Apropå 150 mOk!
Insta bilden visar dock 150m. ( postat i omega tråden)så just den verkar inte vara smp om de inte trollar oss.
Spännande, ser ut som kronan sticker ut väldigt mycket på den bilden? (mer än på min AT iaf)I katalogen som bilderna ska ha kommit ifrån var det väl en ny Aqua Terra också? Apropå 150 m
Skitsnygg men prishöjningarna börjar sticka i ögonen på en snålänning.Från Omegas hemsida. Tror jag gillar tavlans gradient.
Eftersom den är alldeles för stor (för mig) zoomade jag helt ut på priset. Men jag håller med, mkt pengar.Skitsnygg men prishöjningarna börjar sticka i ögonen på en snålänning.