• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.0%
  • Nej

    Röster: 584 38.0%

  • Totala väljare
    1,536

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Härlig tråd! Kul att den poppa upp igen:D

Någon med en 2254:50 som kanske är sugen på att byta?:)

6ba6b8faffc1dc0c1c7363c27e8bcc77_zps43aca8fc.jpg


c756e01218a862ae298c9b11ee4a438f_zps000403c6.jpg
 

Sond

Patek
Jag är inte så väldigt inne på kungligheter, men får inte SMP lite väl lite cred för att en av prinsarna i UK bär en? En present från hans mor. Jag tror det är en midsize med batteri. Trots att jag som sagt inte är så royalistiskt är det lite häftigt att prinsen av kosmos(vet inte riktigt vad på jorden/UK han är prins av...) bär en liten SMP..:cool:. Eller är det ett tecken på att jag är lite smygroyalistisk..?
 

Robin

Omega
En SMP måste var man ha sin sin samling. Jag har haft två 2225.80 och sålt båda. Ångrar mig fortfarande och måste nog köpa mig en till :)
 

isbjörn

Panerai
Titaniumiumium som jag köpt ganska nyligen på gummi. Ännu bättre kompisar sedan jag fick tag på en länk också. Fast egentligen är det 2254.50 jag varit sugen på länge. Så vi får se....

mygama6e.jpg


skickat via mobilen och Tapatalk
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Har en SMP Chrono 2225.80.
Antar att de flesta någon gång har ägt en SMP av något slag
 
Topp