• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Jag har en och är mycket nöjd. Sitter så jäkla skönt på armen. En klassiker:)
ImageUploadedByTapatalk1395861454.200736.jpg

Klart man har ägt och flippat en SMP!
Jäkligt trevlig klocka på alla sätt, förutom ett! Länken på klassiska SMP är INTE snygg, sorry. :)

Har haft en men var några år sedan, tyvärr hitta jag inte några bilder på den.

Var nästan fyra år sedan jag sålde den. Men går vi tillbaka några år till så var det den jag verkligen vill ha och ville bytta bort min dåvarande TAG mot. Men tröttnade efter att ett antal "kompisar" började köpa in kopior. Den blev lite väl "sönder kopierad" vilket är tråkigt för det är en väldigt trevlig klocka.

Vem eller vilka sitter och håller på alla 2594.52 seamaster chronos!? Har sett någon enstaka poppa upp här på forumet men känns jäkligt sällsynta. Enl mig en jäkligt lyckad dykarchronograf.

Snygg länk, snygga visare, balanserade subdials och grym bezel!

image.jpg

Nå? Upp med dom ur byrålådan!

Vem eller vilka sitter och håller på alla 2594.52 seamaster chronos!? Har sett någon enstaka poppa upp här på forumet men känns jäkligt sällsynta. Enl mig en jäkligt lyckad dykarchronograf.

image.jpg

Den där är grym.. Sett någon enstaka på forumet som såldes för runt 18k har jag för mig. Sett vissa på blocket för ungefär 25k, vilket är för mycket enligt mig.

Den snyggaste seamaster chronon helt klart dock.

image.jpg

Det är helt klart en av de mer lyckade modellerna från Omega kan jag hålla med om. Här är en bild på min som numera är såld.

IMG_4381 1.JPG

Den där är grym.. Sett någon enstaka på forumet som såldes för runt 18k har jag för mig. Sett vissa på blocket för ungefär 25k, vilket är för mycket enligt mig.

Den snyggaste seamaster chronon helt klart dock.

Ja precis! Har noterat samma sak. Överlag för höga priser på blocket dock..

Det är helt klart en av de mer lyckade modellerna från Omega kan jag hålla med om. Här är en bild på min som numera är såld.

IMG_4381 1.JPG

Äntligen en iallafall!:) förstår inte varför d ska vara så "sällsynta"?

Måste finnas/funnits fler på forumet

Denna blev insteget i klockornas värld. Tyvärr inte i min ägo längre och kan sakna den inte minst qvartsverket som onekligen har sina fördelar.

Köpte min Bond för dryga 10år sedan , det var en riktig drömklocka vid tillfället men jag hade den bara i 2 veckor innan ett riktigt bra byte med en 5513 dök upp så den fick gå... och även om jag idag har betydligt finare klockor så är det lite av en graal som jag någon gång ska ha igen...

Tillbaka
Topp