Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bild?Klart man har ägt och flippat en SMP!
Jäkligt trevlig klocka på alla sätt, förutom ett! Länken på klassiska SMP är INTE snygg, sorry.
Har haft en men var några år sedan, tyvärr hitta jag inte några bilder på den.
Jag tror dig!
Vem eller vilka sitter och håller på alla 2594.52 seamaster chronos!? Har sett någon enstaka poppa upp här på forumet men känns jäkligt sällsynta. Enl mig en jäkligt lyckad dykarchronograf.
Snygg länk, snygga visare, balanserade subdials och grym bezel!
Nå? Upp med dom ur byrålådan!
Ja ok jag erkänner, första uret jag köpte för "fashion money" var en smp en blå fan... Rollarna va 2a på bollen... Är du nöjd nu Aquaracer2
Det vet du
Vem eller vilka sitter och håller på alla 2594.52 seamaster chronos!? Har sett någon enstaka poppa upp här på forumet men känns jäkligt sällsynta. Enl mig en jäkligt lyckad dykarchronograf.
Snygg länk, snygga visare, balanserade subdials och grym bezel!
Nå? Upp med dom ur byrålådan!
Den där är grym.. Sett någon enstaka på forumet som såldes för runt 18k har jag för mig. Sett vissa på blocket för ungefär 25k, vilket är för mycket enligt mig.
Den snyggaste seamaster chronon helt klart dock.
Det är helt klart en av de mer lyckade modellerna från Omega kan jag hålla med om. Här är en bild på min som numera är såld.
Aaaaaaaaaaaaaaa.....Det är helt klart en av de mer lyckade modellerna från Omega kan jag hålla med om. Här är en bild på min som numera är såld.