• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 974 62.1%
  • Nej

Röster: 594 37.9%

• Totala väljare
    1,568
Tillbaka på mesh
20241117_175909.jpg

Köpte denna som komplement för att ha nått med både lite guld och även med gummi. Känns perfekt som sommarklocka men fått förvånansvärt mycket tid även nu under hösten. Skulle långsiktigt vilja ha samma i helguld, men pris och tillgänglighet gör att det får vara ett långsiktigt mål.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    402.4 KB · Visningar: 6
Köpte denna som komplement för att ha nått med både lite guld och även med gummi. Känns perfekt som sommarklocka men fått förvånansvärt mycket tid även nu under hösten. Skulle långsiktigt vilja ha samma i helguld, men pris och tillgänglighet gör att det får vara ett långsiktigt mål.
Roligt att du är nöjd med den :)

För ett halvår sedan lyckades jag äntligen få tag på klockan som varit min "grail". Ikoniska 2220.80 i strålande skick och full set. Tänkte för mig själv, att denna klocka säljer jag aldrig!
Men... nu börjar det klia i fingrarna igen...
Vad är det för fel på mig? Kan någon snälla tala mig ur att sälja denna, perfekta?, klocka?! Gräset är inte grönare på andra sidan... eller? 😶‍🌫️

Bilagor

• 1000011161.jpg
    1000011161.jpg
    464.2 KB · Visningar: 6
För ett halvår sedan lyckades jag äntligen få tag på klockan som varit min "grail". Ikoniska 2220.80 i strålande skick och full set. Tänkte för mig själv, att denna klocka säljer jag aldrig!
Men... nu börjar det klia i fingrarna igen...
Vad är det för fel på mig? Kan någon snälla tala mig ur att sälja denna, perfekta?, klocka?! Gräset är inte grönare på andra sidan... eller? 😶‍🌫️
Gräset är inte grönare. Behåll, spara och köp något annat sen som lockar är mitt råd av erfarenhet 😊

Väldigt mjukt och skönt gummit från Zealande, får se hur det står sig över tid
1000011857.jpg
När jag har hängt med klockan lite mer ser jag att bezel inserten inte är linjerad med markeringarna och bezeln, inget jag hade minsta tanke på vid köpet.
När man väl har sett det var det ju svårt att "unsee" 😂 Får kanske gå tillbaka till butiken som gav 1års funktionsgaranti och höra om de kan göra något..

När jag har hängt med klockan lite mer ser jag att bezel inserten inte är linjerad med markeringarna och bezeln, inget jag hade minsta tanke på vid köpet.
När man väl har sett det var det ju svårt att "unsee" 😂 Får kanske gå tillbaka till butiken som gav 1års funktionsgaranti och höra om de kan göra något..
Lite osäker på vad du menar men antar att du menar det här? Att insertet sitter lite fel i vridringen?
1735918169593.png

Så här brukar (och skall) det ju se ut
1735919208940.png

Tillbaka
Topp