Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym klocka, liiite för stor för mina taniga handleder bara, upplevde att den kändes mer på handleden jämfört med SubC i negativ bemärkelse. Det är inte klockans fel dock utan mina taniga handleder, jag gillade i övrigt klockan jättemycket.
Hur är PO 39.5 jämfört med den då?Grym klocka, liiite för stor för mina taniga handleder bara, upplevde att den kändes mer på handleden jämfört med SubC i negativ bemärkelse. Det är inte klockans fel dock utan mina taniga handleder, jag gillade i övrigt klockan jättemycket.
För mig mycket bekvämare, den satt som ett smäck på min handled. Man kan glorifiera minnet men jag minns 39,5 PO som en av de bekvämaste dykare jag haft.Hur är PO 39.5 jämfört med den då?
Mindre (obviously) men högre/tjockare va?
Tycker att SMP bärs lägre och plattare men samtidigt större till ytan medans 39.5mm PO känns mindre men högre!Hur är PO 39.5 jämfört med den då?
Mindre (obviously) men högre/tjockare va?
Enda anledningen jag säljer är ett inför ett potentiellt husköp! Fantastisk klocka enligt mig. Själva uret bärs mindre än subc på mina handleder, Dock känner man av att länken är lite bredare än subbens. Oavsett bärs den kalas bra på mig
Klassisk flipparsjuka! Egentligen en GRYM klocka på alla sätt och vis, men det rycker i flippartarmen.
Är det en old fashioned mitt öga skådar?Extremt ambivalent inför att ev. släppa denna. Varje gång jag bär den inser jag dess skönhet.
Absolut! En klar favorit.Är det en old fashioned mitt öga skådar?
Skandal att alla säljer. Avgå!
Har inte du den svarta nya?Skandal att alla säljer. Avgå!
Skämt o sidå...grym dinka perfekt dykare egentligen...jag kommer trilla dit igen #akilles
Är det verkligen samma klocka, som bilden du postade före? Galet snyggExtremt ambivalent inför att ev. släppa denna. Varje gång jag bär den inser jag dess skönhet.
Ja, samma klocka....den skiftar galet beroende på ljuset. I princip svart vissa lägen....klarblå andra.Är det verkligen samma klocka, som bilden du postade före? Galet snygg
Passformen på ändlänk mot boett ser inte imponerande ut, eller är det bara synvilla?Kan vara knallblå åxå
Tyvärr inte, men det ligger en riktigt fin ute på köp&sälj just nu...Ingen som har nya SMP med grå tavla?
Riktigt läcker! Galet nice med blåa visare, är de blånerade?