• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.1%
  • Nej

    Röster: 581 37.9%

  • Totala väljare
    1,533

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Kan vara knallblå åxå
AE2C872C-873D-44D4-A620-0493A5B3B2C6.jpeg
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Bra ruljans på den nya SMPn här på K&S..
Ni som provat den,är ni missnöjda eller vanlig flipparsjuka bara? Är lite småsugen på att prova en nämligen..
@Nicke L @OskarK @Mr E @Michael. för att nämna några :D
Grym klocka, liiite för stor för mina taniga handleder bara, upplevde att den kändes mer på handleden jämfört med SubC i negativ bemärkelse. Det är inte klockans fel dock utan mina taniga handleder, jag gillade i övrigt klockan jättemycket.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Grym klocka, liiite för stor för mina taniga handleder bara, upplevde att den kändes mer på handleden jämfört med SubC i negativ bemärkelse. Det är inte klockans fel dock utan mina taniga handleder, jag gillade i övrigt klockan jättemycket.
Hur är PO 39.5 jämfört med den då?
Mindre (obviously) men högre/tjockare va?
 

Michael.

Rolex
Bra ruljans på den nya SMPn här på K&S..
Ni som provat den,är ni missnöjda eller vanlig flipparsjuka bara? Är lite småsugen på att prova en nämligen..
@Nicke L @OskarK @Mr E @Michael. för att nämna några :D
Enda anledningen jag säljer är ett inför ett potentiellt husköp! Fantastisk klocka enligt mig. Själva uret bärs mindre än subc på mina handleder, Dock känner man av att länken är lite bredare än subbens. Oavsett bärs den kalas bra på mig :)
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Tack för svar allihopa! Var mest nyfiken med tanke på hur många som kommit ut på K&S på så pass kort tid :)

Vilket fall som helst känns det ju som mycket klocka för pengen jämfört med mycket annat!
 
Topp