Vågar inte svära på det, men det tror jag allt att dom är! Ingen expert på att se skillnaden vad gäller blånerade eller ej tyvärr.Riktigt läcker! Galet nice med blåa visare, är de blånerade?
Tack! Den gör sig inte rättvisa på bilder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vågar inte svära på det, men det tror jag allt att dom är! Ingen expert på att se skillnaden vad gäller blånerade eller ej tyvärr.Riktigt läcker! Galet nice med blåa visare, är de blånerade?
Oj det var en saftig höjning på det redan höjda prisetBästa Omegavänner,
För er information höjer Omega priserna på SMP med 4.600.- fr.o.m 1 maj.
Den där är mycket lyckad! Kul färgkombo, funkar ju jättebra!
Tack! Den kan på bild se ganska tråkig ut ibland, men oj vilken helt annan klocka det är i verkligheten. En solig dag ute gör den sig verkligen rättvisa!Den där är mycket lyckad! Kul färgkombo, funkar ju jättebra!
Verkligen inte, den är grym!Denna har inte fått så mycket handledstid på sistone då jag mestadels burit min 2220.80.00, men denna är inte så pjåkig Bilden är från i somras.
Odödlig klassiker, sitter riktigt fint på dig.Denna har inte fått så mycket handledstid på sistone då jag mestadels burit min 2220.80.00, men denna är inte så pjåkig Bilden är från i somras.
Aldrig haft någon. Men bilder som denna gör det inte enklare.Denna har inte fått så mycket handledstid på sistone då jag mestadels burit min 2220.80.00, men denna är inte så pjåkig Bilden är från i somras.
Föredrar själv alltid länken på SMPc. Är liksom en klassisk länk.Bjuder på två till. Länk vs gummi, vad föredrar ni rent estetiskt?
Tycker gummit ser riktigt bra ut på den! Tror det skulle bli länk på de vanliga blå och svarta referenserna.Bjuder på två till. Länk vs gummi, vad föredrar ni rent estetiskt?
Båda är snygga, man får variera lite då och dåBjuder på två till. Länk vs gummi, vad föredrar ni rent estetiskt?
Bjuder på två till. Länk vs gummi, vad föredrar ni rent estetiskt?
Brukar ofta föredra länk men denna tavla ihop med blått gummi är så galet snyggt!Bjuder på två till. Länk vs gummi, vad föredrar ni rent estetiskt?
Snygg på båda men bäst på länk. Funderar på att komplettera med ett gummi dock. Hur upplever du det? Långt? Mjukt och följsamt?Bjuder på två till. Länk vs gummi, vad föredrar ni rent estetiskt?
Upplever det som väldigt skönt på handleden, mjukt och följsamt.Snygg på båda men bäst på länk. Funderar på att komplettera med ett gummi dock. Hur upplever du det? Långt? Mjukt och följsamt?
Upplever det som väldigt skönt på handleden, mjukt och följsamt.
Bara att slå till, du kommer förmodligen inte att ångra dig, ett bra alternativ till sommaren.
Dagens klocka, blir en riktigt trevlig blå färg i solen
Intygar att den är bra!Provade den här varianten tidigare idag. Riktigt fin tycker jag
Vilket skick!Nu så kan man också titulera sig SMP ägare, känns grymt skön på handleden