Grymt skick är det en NOs?! Grattis!Nu så kan man också titulera sig SMP ägare, känns grymt skön på handleden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt skick är det en NOs?! Grattis!Nu så kan man också titulera sig SMP ägare, känns grymt skön på handleden
Tack! ja den är i ett riktigt fint skick. Problemet är att den är inskaffad för att ingå i rotation som arbetsklocka så nu börjar jag få dåligt samvete !Vilket skick!
Tack! Nej nyligen inköpt av @Ninen79 .Grymt skick är det en NOs?! Grattis!
Har ett tag varit sugen på en Seamaster Chrono, 2599.80.
Hur är den att bära i jämförelse med vanliga smp bondaren - t.ex. topptung?
Chrono är tjock och tuuung!Har ett tag varit sugen på en Seamaster Chrono, 2599.80.
Hur är den att bära i jämförelse med vanliga smp bondaren - t.ex. topptung?
Ahh.. Lite det jag var rädd för.Chrono är tjock och tuuung!
Grattis! Ja, just den där har jag faktiskt velat köpt. Ser riktigt bra utTack! Nej nyligen inköpt av @Ninen79 .
Grattis! Otroligt fin klocka.Jag får väl välkomna mig själv till tråden då jag i torsdags råkade köpa mig en SMP på länk, beställde även gummit.
Min första Omega och jag blev blixtförälskad trots att jag har smala handleder.
Stort grattis, ser fantastisk ut.Jag får väl välkomna mig själv till tråden då jag i torsdags råkade köpa mig en SMP på länk, beställde även gummit.
Gratulerar. För mig den bästa klockan rakt igenom.Jag får väl välkomna mig själv till tråden då jag i torsdags råkade köpa mig en SMP på länk, beställde även gummit.
Jupp, skulle egentligen klämma på en PO men gillade faktiskt SMP mer.. Sen när Fredrik på Engströms sa att Omega skulle höja priserna så fanns det ingen återvändoStort grattis, ser fantastisk ut.
Råkade?
Jag fick testa en sån av en på jobbet. Som så jäkla roligt faktiskt är mellanchefAhh.. Lite det jag var rädd för.
På min AT med samma urverk går den fortast när den ligger på sidan med kronan neråt.Någon som har testat runt med olika vilopositioner på sin SMPC?
I vilken position fick ni den att gå fortast isåfall?
Min håller ca - 3spd när jag bär den och +-0 när den ligger med urtavla uppåt. Så den snittar ju typ -2 sekunder om dagen vilket känns rätt bra men alltid kul om man kan komma närmre nollan
Gött tack för svar. Testar på min kvällPå min AT med samma urverk går den fortast när den ligger på sidan med kronan neråt.
Nya AT och nya SMPC med 8800 METAS verket pratade jag om alltså (antog att det var det du menade baserat på bilderna som nyss postats men insåg nu att det inte var du som postat de bilderna).Gött tack för svar. Testar på min kväll
Lugnt. Testar ikväll ändå. Jag har den äldre.Nya AT och nya SMPC med 8800 METAS verket pratade jag om alltså (antog att det var det du menade baserat på bilderna som nyss postats men insåg nu att det inte var du som postat de bilderna).
Besvarar min egen fråga & passar på att skicka en snabb hyllning till klockbutiken på NK, de hade en halvlänkbit inne och gjorde jobbet på 5 min. Kanonservice!Behöver nog komplettera med en halvlänk för att få ordning på passformen.
Har några timmar att slå ihjäl i centrala Stockholm i väntan på tåget imorgon, nån chans att det finns att få tag på hos nån AD? Kan inte klockbutikerna i stan så tips på vem man bör besöka uppskattas.
Smidigt! Vad gick det på till slut?Besvarar min egen fråga & passar på att skicka en snabb hyllning till klockbutiken på NK, de hade en halvlänkbit inne och gjorde jobbet på 5 min. Kanonservice!
250 pix för länkbit + arbete. Måste säga att det kändes ganska billigt?Smidigt! Vad gick det på till slut?
Låter orimligt billigt! Nymans tog 500kr för att ta bort en länkbit...250 pix för länkbit + arbete. Måste säga att det kändes ganska billigt?
Jag var inställd på betydligt mer för länkbiten..
Det var som fasen!Låter orimligt billigt! Nymans tog 500kr för att ta bort en länkbit...
Ögongodis!!