Fy fan vad fin den är!Några dagar gammal, men vad gör det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fy fan vad fin den är!Några dagar gammal, men vad gör det
![]()
Skaffa en i Titan så får du ner vikten
![]()
Jag håller mig också bara till länkar...nästan.. 2 av 10 har något annatNej för tusan, jag har sällan problem med vikten på klockor så det är inget problem alls för min del, däremot så är det värre med gummi på sommaren.
Sen har jag ju precis också sålt min Electric Blue så det där står jag nog över känner jag.
Jag håller mig också bara till länkar...nästan.. 2 av 10 har något annatOris hade dock bland det bättre gummina jag provat!
Ja, den är inte dum!Poppar som få andra
![]()
Undrar vilken som är tyngst, den med titanboet eller den med keramik?Skaffa en i Titan så får du ner vikten
![]()
Säker att det inte är repa i antireflexbehandlingen?Skön repa i glaset man dragit på sig vid kl.10
Bra fin endå!
![]()
Oj, inte ens tänkt tanken, det kanske det är! Den är ju högst troligt skadad innan på resten av glaset. Osköna "blänk" liksomSäker att det inte är repa i antireflexbehandlingen?
Om det bara är boetten så gissar jag titan, Omega listar typ 110g för en 2231.50 med länk och 100+ för en keramik boett med natoUndrar vilken som är tyngst, den med titanboet eller den med keramik?
Mycket snygg den nya svarta på gummit! Suget att trycka på köpknappen för en SMP igen är stort nu under sommaren.
Det där gummit är snyggt, gillar att de har drag från länken
Mycket snygg den nya svarta på gummit! Suget att trycka på köpknappen för en SMP igen är stort nu under sommaren.
Håller med er att den är bra på detta band. Bäst gillar jag den på meshet…blir en helt annan feeling då. Men gummit är mer praktiskt nu på sommaren med bad o bus. Dessutom en snygg avslappnad lookDet där gummit är snyggt, gillar att de har drag från länken
Nysläpp:
![]()
First Look: The Omega Seamaster Diver 300M No-Date Turns Orange (Incl. Video)
An evolution of the recent no-date model, the Omega Seamaster Diver 300M in steel gets bright orange accents on the dial and strap.monochrome-watches.com
Tycker det är ett fantastiskt släpp, gillar den starkt!Nysläpp:
![]()
First Look: The Omega Seamaster Diver 300M No-Date Turns Orange (Incl. Video)
An evolution of the recent no-date model, the Omega Seamaster Diver 300M in steel gets bright orange accents on the dial and strap.monochrome-watches.com
Håller med.. Dom hade kunnat hittat på något mer kul med det orangea.Lite ”meh” från mig. Inte såld på de orangea markeringarna på 3,6,9,12.
Kan vi ta istället ta tag i det här och lansera en midsize på nuvarande SMP, snälla? Börjar bli trött på alla eviga små variationer som släppts, även fast den nya svarta var en hit.