• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 989 62.1%
  • Nej

Röster: 604 37.9%

• Totala väljare
    1,593
Några dagar gammal, men vad gör det😁
IMG_1722.jpeg
Fy fan vad fin den är!

Skaffa en i Titan så får du ner vikten ;)

1751995596510.png

Nej för tusan, jag har sällan problem med vikten på klockor så det är inget problem alls för min del, däremot så är det värre med gummi på sommaren 🤔.
Sen har jag ju precis också sålt min Electric Blue så det där står jag nog över känner jag 😊.

Nej för tusan, jag har sällan problem med vikten på klockor så det är inget problem alls för min del, däremot så är det värre med gummi på sommaren 🤔.
Sen har jag ju precis också sålt min Electric Blue så det där står jag nog över känner jag 😊.
Jag håller mig också bara till länkar...nästan.. 2 av 10 har något annat :) Oris hade dock bland det bättre gummina jag provat!

Mycket snygg den nya svarta på gummit! Suget att trycka på köpknappen för en SMP igen är stort nu under sommaren.

Det där gummit är snyggt, gillar att de har drag från länken
Håller med er att den är bra på detta band. Bäst gillar jag den på meshet…blir en helt annan feeling då. Men gummit är mer praktiskt nu på sommaren med bad o bus. Dessutom en snygg avslappnad look 😀

Av alla SMP jag haft är denna tveklöst den som funkat bra även på gummi.

Nysläpp:

Lite ”meh” från mig. Inte såld på de orangea markeringarna på 3,6,9,12.

Kan vi ta istället ta tag i det här och lansera en midsize på nuvarande SMP, snälla? Börjar bli trött på alla eviga små variationer som släppts, även fast den nya svarta var en hit.

Lite ”meh” från mig. Inte såld på de orangea markeringarna på 3,6,9,12.

Kan vi ta istället ta tag i det här och lansera en midsize på nuvarande SMP, snälla? Börjar bli trött på alla eviga små variationer som släppts, även fast den nya svarta var en hit.
Håller med.. Dom hade kunnat hittat på något mer kul med det orangea.

Håller även med om midsize.

Tillbaka
Topp