Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du kvar den?OWG i en månad är under min värdighet. Jag var en OWG med den här i 15 år innan jag trillade in på Klocksnack ...
Oh yes! Fyller 25 år i början på januari.Har du kvar den?
Jag utmanar dig att ha den i en månad, dvs mars 2023.Oh yes! Fyller 25 år i början på januari.
Jag utmanar dig att ha den i en månad, dvs mars 2023.
mjo, jag har en tid funderat över vad det skall bli för något 2023..Härligt med uppsnack redan i december haha!
Det är ju givet, du måste vara med i år. Det skulle vara så roligt!Vi får se, men tills vidare kan du få en nyss tagen bild på "väckarklockan" ...
Det är ju givet, du måste vara med i år. Det skulle vara så roligt!
Kan förstå vad du menar men så länge man söker hjälp i april är det lugnt.Problemet är att jag kräks över alla javla giffar mm som ni lägger ut hela tiden. Stör min mentala hälsa ...
Bara du lär dig hur man poster en gif kommer du gilla det.Adventskalendertråden var ju en prima förvarning om eländet som skulle komma ...
Bara du lär dig hur man poster en gif kommer du gilla det.
Jag tillhör också fel generation haha!Fat chance. Tillhör fel generation. Saker kan vara kul en gång men det är snabbt övergående vid upprepning ...
Jag utmanar @Staafen att inte posta en enda gif i owgm tråden.Bara du lär dig hur man poster en gif kommer du gilla det.
Jag utmanar @Staafen att inte posta en enda gif i owgm tråden.
Nice moveKommer köra vinsten från lotteriet i OWG March '22. Knappt provat den på, men i mars är det Söner och jag!
Problemet är att jag kräks över alla jävla giffar mm som ni lägger ut hela tiden. Stör min mentala hälsa ...
Det tycker jag! Nu har abstinsensen kickat in ordentligt efter julkalendertråden och jag har planer på en ny klocka (iofs möjligtvis inte OWGM kompatibel men vafan), så vad finns det att vänta på..?Ska vi be @Berns dra igång en officiell OWGM uppsnackstråd redan nu tycker ni?
Så alla kan våndas ordentligt inför mars
Ska vi be @Berns dra igång en officiell OWGM uppsnackstråd redan nu tycker ni?
Jag vill absolut inte vara en glädjedödare eller så! MEN, bör vi inte åtminstone invänta rätt kalenderår??Det tycker jag! Nu har abstinsensen kickat in ordentligt efter julkalendertråden och jag har planer på en ny klocka (iofs möjligtvis inte OWGM kompatibel men vafan), så vad finns det att vänta på..?
Jag tänkte mest för att det redan börjat spekuleras ang mars och då dessutom i OWGM-22 år uppsnackstrådJag vill absolut inte vara en glädjedödare eller så! MEN, bör vi inte åtminstone invänta rätt kalenderår??
Jag vill absolut inte vara en glädjedödare eller så! MEN, bör vi inte åtminstone invänta rätt kalenderår??
Har en tendens att hålla med härJag vill absolut inte vara en glädjedödare eller så! MEN, bör vi inte åtminstone invänta rätt kalenderår??
det är som med julmusten. Varje år kan den säljas lite tidigare!Har en tendens att hålla med här
Det är lite som med semlorna, hur tidigt kan vi börja..
Mitt psyke kommer inte palla tre månader.............Ska vi be @Berns dra igång en officiell OWGM uppsnackstråd redan nu tycker ni?
Tur att Mars bara är en månad, när det väl är dags sen dåMitt psyke kommer inte palla tre månader.............