S
Staafen
Guest
Vi hörs igen i slutet av mars, det brukar kännas annorlunda då haha. Riktigt fin!Haha det är typ den bästa jag har! Släpper icke denna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi hörs igen i slutet av mars, det brukar kännas annorlunda då haha. Riktigt fin!Haha det är typ den bästa jag har! Släpper icke denna!
Ta den i mitten till vänster om den högraEn av dom här blir det
Det lutar faktiskt åt just denTa den i mitten till vänster om den högra
Nu är den på väg till frälsaren Rogart-63rogart-63 är grym, hör med honom.
En liten teaser på några av många priser som kommer att delas ut under OWG March
Inte den nya Gul-klockan?!?
Är såå taggad!!
Detta året kommer bli en angenäm månad med GS. (Förra året körde jag AW heela mars)
Ringde @Berns och frågade om lov att få avslöja några av årets (många) priser från b.la. vår huvudsponsor Franks Ur som ligger i Stockholm. När de fick höra att alla insamlade pengar går oavkortat till Maskrosbarn så ville de gärna vara med och bidra. De bidrar med klockor med värde till ca 50.000kr(!). Jag hoppas att detta motiverar flera till att vara med på OWG March och bidra till detta fantastiska ändamål. Ju fler lotter ni köper, det så större chans har ni att vinna dessa fina priser. Samtidigt så samlar vi in mer pengar till utsatta barn. Win-win, kan det bli bättre? Har plastat av klockorna endast för att ta bilder.
Först ut har vi den senaste Longines Ceramic Hydroconquest Automatic 41mm:
Sen har vi en Nomos Club:
Sen har vi en Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium med en fantastisk vacker silvertavla:
Seiko Prospex Limited Editon Turte Save the Ocean (kanske ev. så byts den upp mot en Mido, inget ristat på sten än):
Otroligt generöst, Vilka fina priser…....Ringde @Berns och frågade om lov att få avslöja några av årets (många) priser från b.la. vår huvudsponsor Franks Ur som ligger i Stockholm. När de fick höra att alla insamlade pengar går oavkortat till Maskrosbarn så ville de gärna vara med och bidra. De bidrar med klockor med värde till ca 50.000kr(!). Jag hoppas att detta motiverar flera till att vara med på OWG March och bidra till detta fantastiska ändamål. Ju fler lotter ni köper, det så större chans har ni att vinna dessa fina priser. Samtidigt så samlar vi in mer pengar till utsatta barn. Win-win, kan det bli bättre? Har plastat av klockorna endast för att ta bilder.
Sen har vi en Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium med en fantastisk vacker silvertavla:
Seiko Prospex Limited Editon Turte Save the Ocean (kanske ev. så byts den upp mot en Mido, inget ristat på sten än):
Jäklar, generöst deluxeRingde @Berns och frågade om lov att få avslöja några av årets (många) priser från bl.a. vår huvudsponsor Franks Ur som ligger i Stockholm. När de fick höra att alla insamlade pengar går oavkortat till Maskrosbarn så ville de gärna vara med och bidra. De bidrar med klockor med värde till ca 50.000kr(!). Jag hoppas att detta motiverar flera till att vara med på OWG March och bidra till detta fantastiska ändamål. Ju fler lotter ni köper, det så större chans har ni att vinna dessa fina priser. Samtidigt så samlar vi in mer pengar till utsatta barn. Win-win, kan det bli bättre? Har plastat av klockorna endast för att ta bilder.
Hatten av till Franks! Wow!Ringde @Berns och frågade om lov att få avslöja några av årets (många) priser från bl.a. vår huvudsponsor Franks Ur som ligger i Stockholm. När de fick höra att alla insamlade pengar går oavkortat till Maskrosbarn så ville de gärna vara med och bidra. De bidrar med klockor med värde till ca 50.000kr(!). Jag hoppas att detta motiverar flera till att vara med på OWG March och bidra till detta fantastiska ändamål. Ju fler lotter ni köper, det så större chans har ni att vinna dessa fina priser. Samtidigt så samlar vi in mer pengar till utsatta barn. Win-win, kan det bli bättre? Har plastat av klockorna endast för att ta bilder.
Hoppla! Vore det inte snyggt att flytta över den här tråden till diskussion för lite bättre exponering nu @hook? Det ser ut att kunna bli en riktigt bra owg march i år!Ringde @Berns och frågade om lov att få avslöja några av årets (många) priser från bl.a. vår huvudsponsor Franks Ur som ligger i Stockholm. När de fick höra att alla insamlade pengar går oavkortat till Maskrosbarn så ville de gärna vara med och bidra. De bidrar med klockor med värde till ca 50.000kr(!). Jag hoppas att detta motiverar flera till att vara med på OWG March och bidra till detta fantastiska ändamål. Ju fler lotter ni köper, det så större chans har ni att vinna dessa fina priser. Samtidigt så samlar vi in mer pengar till utsatta barn. Win-win, kan det bli bättre? Har plastat av klockorna endast för att ta bilder.
Imorgon startar jag den officiella OWG2022-tråden. Den kommer finnas i Diskussionsdelen av forumet.Hoppla! Vore det inte snyggt att flytta över den här tråden till diskussion för lite bättre exponering nu @hook? Det ser ut att kunna bli en riktigt bra owg march i år!
Då blir det alltså läge att presentera årets OWGM-G imorronImorgon startar jag den officiella OWG2022-tråden. Den kommer finnas i Diskussionsdelen av forumet.
Ringde @Berns och frågade om lov att få avslöja några av årets (många) priser från bl.a. vår huvudsponsor Franks Ur som ligger i Stockholm. När de fick höra att alla insamlade pengar går oavkortat till Maskrosbarn så ville de gärna vara med och bidra. De bidrar med klockor med värde till ca 50.000kr(!). Jag hoppas att detta motiverar flera till att vara med på OWG March och bidra till detta fantastiska ändamål. Ju fler lotter ni köper, det så större chans har ni att vinna dessa fina priser. Samtidigt så samlar vi in mer pengar till utsatta barn. Win-win, kan det bli bättre? Har plastat av klockorna endast för att ta bilder.
Seiko Prospex Limited Editon Turte Save the Ocean (kanske ev. så byts den upp mot en Mido, inget ristat på sten
grymt generöst av FranksRingde @Berns och frågade om lov att få avslöja några av årets (många) priser från bl.a. vår huvudsponsor Franks Ur som ligger i Stockholm. När de fick höra att alla insamlade pengar går oavkortat till Maskrosbarn så ville de gärna vara med och bidra. De bidrar med klockor med värde till ca 50.000kr(!). Jag hoppas att detta motiverar flera till att vara med på OWG March och bidra till detta fantastiska ändamål. Ju fler lotter ni köper, det så större chans har ni att vinna dessa fina priser. Samtidigt så samlar vi in mer pengar till utsatta barn. Win-win, kan det bli bättre? Har plastat av klockorna endast för att ta bilder.
Fantastiskt!!Imorgon startar jag den officiella OWG2022-tråden. Den kommer finnas i Diskussionsdelen av forumet.
Wow!Ringde @Berns och frågade om lov att få avslöja några av årets (många) priser från bl.a. vår huvudsponsor Franks Ur som ligger i Stockholm. När de fick höra att alla insamlade pengar går oavkortat till Maskrosbarn så ville de gärna vara med och bidra. De bidrar med klockor med värde till ca 50.000kr(!). Jag hoppas att detta motiverar flera till att vara med på OWG March och bidra till detta fantastiska ändamål. Ju fler lotter ni köper, det så större chans har ni att vinna dessa fina priser. Samtidigt så samlar vi in mer pengar till utsatta barn. Win-win, kan det bli bättre? Har plastat av klockorna endast för att ta bilder.
Det har snart gått 7 timmar av ”imorgon”Imorgon startar jag den officiella OWG2022-tråden. Den kommer finnas i Diskussionsdelen av forumet.