• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

loevhagen

Patek
2-Faktor
Lykke til i kveld.

drunk-wasted.gif
 

SalvadorDali

Rolex
2-Faktor
Det kanske kommer en lavett istället? Eller dessa med avsikt att kunna feltolkas. Klapp händern/lavett? Fist bump/käftsmäll? Kan bli bra detta……. 😬
👏👊

Haha! Denna kommentaren kräver ju en 🤣

Finns det något allmänt vedertaget alternativ till 🤣 ännu? Jag är beredd att köra på 😲 sålänge det inte trampar någon på tårna.
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Riktigt trist att ha-ha-emojin togs bort bara för att några muppar blev stötta i kanten när den användes på deras överprisade Rolexannonser. Om folk lägger ner arbete på att ta en rolig bild ska man väl kunna visa att man tyckte den var rolig, eller hur? Finns många trådar där den är svårt saknad, kattråden t ex, men det finns många andra exempel.

Bara så att ni vet, bara två av dom kvarvarande emojins påverkar reaktionsresultatet, så "Wow" är inget bra alternativ. Parameterstyrt i applikationen:
Reaction.png
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Eftersom detta inte är någon av de officiella 2023 trådarna så känns det riskfritt att posta här utan comittment….. tror jag håller mig till 2022. Men det blir nog att fega och köra Explorer. Blir förvånad om jag fixar hela månaden ändå.
Målet får bli att hänga kvar längre än @Limeee
1675069106221.gif
Återstår att se om @Limeee håller ut mer än 4 dagar iår då 😁
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Ja det är lite synd faktiskt men vi får göra 😍 istället och visa vår kärlek. 😃

Jag tappade för övrigt 14 000 på reaktionsresultat när de tog bort skrattgubben. 😪😂
Skapligt! Jag tappade ”bara” ca 2200 likes vilket jag tyckte var mycket. Men 14k är ju sinnes 😳
Betyder det för övrigt att du är ca 7ggr roligare än vad jag är?! Låter ju högst osannolikt
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Riktigt trist att ha-ha-emojin togs bort bara för att några muppar blev stötta i kanten när den användes på deras överprisade Rolexannonser. Om folk lägger ner arbete på att ta en rolig bild ska man väl kunna visa att man tyckte den var rolig, eller hur? Finns många trådar där den är svårt saknad, kattråden t ex, men det finns många andra exempel.

Bara så att ni vet, bara två av dom kvarvarande emojins påverkar reaktionsresultatet, så "Wow" är inget bra alternativ. Parameterstyrt i applikationen:
Reaction.png
Lättkränkta generationen. Hopplöst ju...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp