Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, det är på gång.Är det inte dax för uppstart 2023 snart?
Och för gudsskull en eller liknande. Iof är väl 50% av inläggen mer crinch så en vore väl kanske passande?Ett förslag är att ha uppsnackstråden i Lifestyle
Det kanske kommer en lavett istället? Eller dessa med avsikt att kunna feltolkas. Klapp händern/lavett? Fist bump/käftsmäll? Kan bli bra detta…….Men blir OWG av i år? Hur genomför man något sådant när möjligheten till -likesen är borttagen?!? Var ju liksom halva poängen med hela OWG…
Det kanske kommer en lavett istället? Eller dessa med avsikt att kunna feltolkas. Klapp händern/lavett? Fist bump/käftsmäll? Kan bli bra detta…….
Härligt då är det bara att välja klocka och börja slipa på lämpliga memesJo, det är på gång.
Ja det är lite synd faktiskt men vi får göra istället och visa vår kärlek.Men blir OWG av i år? Hur genomför man något sådant när möjligheten till -likesen är borttagen?!? Var ju liksom halva poängen med hela OWG…
Tråden kommer upp idag så ni vet. Pratade precis med head of OWG @Berns.
Återstår att se om @Limeee håller ut mer än 4 dagar iår dåEftersom detta inte är någon av de officiella 2023 trådarna så känns det riskfritt att posta här utan comittment….. tror jag håller mig till 2022. Men det blir nog att fega och köra Explorer. Blir förvånad om jag fixar hela månaden ändå.
Målet får bli att hänga kvar längre än @Limeee
Siktar på 5 dagar iårÅterstår att se om @Limeee håller ut mer än 4 dagar iår då
En dag extra är ju en klar förbättring bara det isåfallSiktar på 5 dagar iår
Största problemet är att jag säkert kommer ha hunnit sälja klockan jag väljer till OWGM-klocka innan mars ens har börjat
Standard Procedure..... var inte orolig förväntningarna är justerade....Siktar på 5 dagar iår
Största problemet är att jag säkert kommer ha hunnit sälja klockan jag väljer till OWGM-klocka innan mars ens har börjat
Skapligt! Jag tappade ”bara” ca 2200 likes vilket jag tyckte var mycket. Men 14k är ju sinnesJa det är lite synd faktiskt men vi får göra istället och visa vår kärlek.
Jag tappade för övrigt 14 000 på reaktionsresultat när de tog bort skrattgubben.
Lättkränkta generationen. Hopplöst ju...Riktigt trist att ha-ha-emojin togs bort bara för att några muppar blev stötta i kanten när den användes på deras överprisade Rolexannonser. Om folk lägger ner arbete på att ta en rolig bild ska man väl kunna visa att man tyckte den var rolig, eller hur? Finns många trådar där den är svårt saknad, kattråden t ex, men det finns många andra exempel.
Bara så att ni vet, bara två av dom kvarvarande emojins påverkar reaktionsresultatet, så "Wow" är inget bra alternativ. Parameterstyrt i applikationen:
All in sista dagen i februari
Är jag skadad eller flyger det med två guldisar på handen
Tänkte faktiskt på det - kommer faktiskt lägga mig med SkalmanklockanHelt rätt där!! Passa på att ta vara på tiden in i det sista!! Tycker det flyger förvånansvärt bra. Typ lite som Castro fast bättre smak
Akta dig bara så att du inte råkar somna med dubbelguldarna på handleden ikväll