Väntar tålmodigt på svar från @Rikala om jag kan ha KS Snåldrake under OWGM
Det kan nog lösas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väntar tålmodigt på svar från @Rikala om jag kan ha KS Snåldrake under OWGM
Snåldraken ska få åka till dom vithövdade Örnarna landDet kan nog lösas!
“Cheap dragon watch travels to America” enligt AI:Snåldraken ska få åka till dom vithövdade Örnarna land
-> ->
Kaviar är ju inte fel alltsåHar också börjat reka av lite tänkbara alternativ i lådan..
Har aldrig klarat mig hela mars med klockor som bör göra resan enkel, så varför inte försvåra en aning i år
Skänker (med glädje) bort denna unika klocka av märket Oulm att bäras på OWG -24.
Skänkes mot ett bidrag till insamlingssidan som bestäms av KS.
Tar mig friheten att välja mellan presumtiva bärare och tar då givetvis hänsyn till bidragets storlek samt bärarens närvaro på forumet
Oulm är som ni ser, kända för sina unika design.
Obs - fullset, kommer med det fina klocketuiet i plast.
Exakt hur de tre olika urverken ställs vet ingen.
Mått;
Bredd; 52.15mm, inklusive krona.
Längd; 62.87mm.
Tjocklek; 10-13.1mm.
Vikt 93gram
Bandbredd;24mm.
Så om ngn vill få blickar på jobbet, gatan, krogen och samtidigt får en unik klocka till sin samling - PM.a mig.
Nej det är inte OJ Simpson precisKaviar är ju inte fel alltså
Får lite MB&F-vibbar. Säker på att det inte är MB&F-prototyp…Skänker (med glädje) bort denna unika klocka av märket Oulm att bäras på OWG -24.
Tar mig friheten att välja mellan presumtiva bärare och tar då givetvis hänsyn till bidragets storlek samt bärarens närvaro på forumet
Mått;
Längd; 62.87mm.
Tjocklek; 10-13.1mm.
Vikt 93gram
Bandbredd;24mm.
Så om ngn vill få blickar på jobbet, gatan, krogen och samtidigt får en unik klocka till sin samling - PM.a mig.
Mja kostade väl 1/10000 del av deras skapelser.Får lite MB&F-vibbar. Säker på att det inte är MB&F-prototyp…
jag säger inte att jag aldrig kommer tacka nej till att kanske bära den eller någon annan.
DO IT!!!jag säger inte att jag aldrig kommer tacka nej till att kanske bära den eller någon annan.
Stämmer ju ändå vad som står i urtavlan: ”Only for the brave”Passa på och shoppa till OWG March:
Klockor säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin klockor säljes i hela sverige med över 4419 annonserwww.blocket.se
Helt klart! Nå, är du modig nog för den iår?Stämmer ju ändå vad som står i urtavlan: ”Only for the brave”
Nää fy fan! Så stora cojones har jag inte. Får hem en ny liten sak imorgon jag varit sugen på till och från ganska länge. Just nu lutar det åt den…Helt klart! Nå, är du modig nog för den iår?
You can do it!I år ska jag fanimej klara det! Blir med största sannolikhet en årsklocka!
Färgglatt är braEfter att ha kört min Hour Vision två år i rad så är det dags att prova något nytt, så nu är årets OWGM klocka beställd!
Blir något färgglatt som dottern kommer att gilla.
Kommer att bli kul det här, förutsatt att den dyker upp i tid.
Vilken ljus idéTror det blir ngt i brons i år…
Dra åt helvete vilket missfoster.Skänker (med glädje) bort denna unika klocka av märket Oulm att bäras på OWG -24.
Mått;
Längd; 62.87mm.
Tjocklek; 10-13.1mm.
Vikt 93gram
Bandbredd;24mm.