• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2024 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Back

Vacheron
2-Faktor
Äntligen!!!!! ❤️
Hur har jag missat denna tråden i två dagar? Fan är det ingen som taggar mig för!?
1705517046925.gif
IMG_4173.gif
 

RobinW

Cartier
2-Faktor
Någon som har något riktigt hemskt att sälja mot donation till årets välgörenhet?

Förra året körde jag denna

92BF03C3-D19B-4093-BD4F-A17B69242DB8.jpeg


Blev så exalterad över att det snart var mars att jag råkade åka till alperna i februari utan bytesklocka!

Kan erbjuda en Swatch ”die Glocke” (borde givetvis hetat cowbell eftersom lösningen alltid är ”more cowbell”, om någon vill ha.
Kommer i originalförpackning

@JesperO är säkert intresserad eftersom han på firmakonferensen första gången vi pratade sa " ahhhh det var mars! Mitt första intryck av dig var "hur i h-e kan en man i hans ålder ha så dålig smak?"
 
Senast ändrad:

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Någon som har något riktigt hemskt att sälja mot donation till årets välgörenhet?

Förra året körde jag denna

92BF03C3-D19B-4093-BD4F-A17B69242DB8.jpeg


Blev så exalterad över att det snart var mars att jag råkade åka till alperna i februari utan bytesklocka!

Kan erbjuda en Swatch ”die Glocke” (borde givetvis hetat cowbell eftersom lösningen alltid är ”more cowbell”, om någon vill ha.
Kommer i originalförpackning

@JesperO är säkert intresserad eftersom han på firmakonferensen första gången vi pratade sa " ahhhh det var mars! Mitt första intryck av dig var "hur i h-e kan en man i hans ålder ha så dålig smak?"
Hatten av igen att du klarade det! Bättre än mina två tre dagar som det blev med den 🥳
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Jag lär köra i år igen. Om jag inte missminner mig blir det sjätte året i rad 🤔
”Brukar” göra det enkelt för mig och klara owg med BB 58:an (3ggr tror jag) kuggat med lite annat övriga ggr. Igår beställde jag hem något nytt. Frågan är om den ska sparas just till 1/3… den som lever får se. Men ett deltagande lär det oavsett klocka bli
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Någon som har något riktigt hemskt att sälja mot donation till årets välgörenhet?

Förra året körde jag denna

92BF03C3-D19B-4093-BD4F-A17B69242DB8.jpeg


Blev så exalterad över att det snart var mars att jag råkade åka till alperna i februari utan bytesklocka!

Kan erbjuda en Swatch ”die Glocke” (borde givetvis hetat cowbell eftersom lösningen alltid är ”more cowbell”, om någon vill ha.
Kommer i originalförpackning

@JesperO är säkert intresserad eftersom han på firmakonferensen första gången vi pratade sa " ahhhh det var mars! Mitt första intryck av dig var "hur i h-e kan en man i hans ålder ha så dålig smak?"
Jag har en horribel åt dig om du behöver en riktig utmaning. Har några andra färger också men har bara testat så den här funkar.
20240121_164601.jpg

20240121_164631.jpg

20240121_164656.jpg
 

Virknisse

Cartier
Du köpte flera samtidigt?
Imponerande!
Skall vi köra som ett team? Vi kan ju peppa varandra!
Jag har kvar några nästan lika fräsiga såna där om någon (mot förmodan) vill utsätta sig för en sån under hela mars.

 
Topp