Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är uppskattat att man "checkar in" dagligen, eller så ofta man kan, men vad jag vet finns inget absolut krav.Det här låter ju kul
Men hur har det funkat då?
Förstår man ska ha samma klocka i en månad. Men ska man läggs ut bild varje dag att man använder samma klocka då eller hur funkar de.
OWG bygger framför allt på ”honor system” där folk erkänner att man failat men det är samtidigt allmänt vedertaget att golare har polare under mars. De flesta checkar in varje dag men det finns ingen regel om det. Failar man kommer dock en man i tajta läderbyxor och klappar till en på kindenDet här låter ju kul
Men hur har det funkat då?
Förstår man ska ha samma klocka i en månad. Men ska man läggs ut bild varje dag att man använder samma klocka då eller hur funkar de.
Jag kommer 100% att deltaga i år! Dock tveksam på om det blir Camelen igenSnyggt @Berns!Alltid lika trevligt och bra uppstyrt av dig/er som drar i det här
Är det Camel i år igen tro??#TeamCamel Ping @Mortadella @oddface
Camel en månad känns just nu ganska avlägset... knappt hämtat mig från förra året juSnyggt @Berns!Alltid lika trevligt och bra uppstyrt av dig/er som drar i det här
Är det Camel i år igen tro??#TeamCamel Ping @Mortadella @oddface
Haha, fattar!Jag kommer 100% att deltaga i år! Dock tveksam på om det blir Camelen igen
Har du lagat din Camel? Fått fatt på alla lösa delar från förra årets äventyr?
Det lutar mer åt nåt mekaniskt i år, tips mottages!
Hahaha, fullt förståeligtCamel en månad känns just nu ganska avlägset... knappt hämtat mig från förra året ju![]()
Har du klarat owgm något år?Ska man skratta eller gråta?! Det här är verkligen hatkärlek![]()
Han klarade förra åretHar du klarat owgm något år?![]()
What..!Han klarade förra året![]()
Två gånger:Har du klarat owgm något år?![]()
Straton Sprint "CuffbusterJahopp och vad ska man köra för klocka i mars nu då? Någon som har något förslag på en riktigt anskrämlig skapelse?
![]()
Månfas är aldrig fel! Har för mig att det dessutom finns en tråd nånstans som diskuterar om det är den mest onödiga komplikationen i ett armbandsur. Kan även vara tourbillionen som diskuterades…Tackar! Årets händelse vill man ju inte missa! Bra att få tid på sig att välja klockan man ska bära
Kanske blir något med kvadratisk form i år! Har kommit in ett antal till sedan förra årets OWG.
![]()
Straton Sprint "Cuffbuster
"The ORIGINAL disco watch" -> Huh, finnes det egentlig flere enn denne?
Jahopp och vad ska man köra för klocka i mars nu då? Någon som har något förslag på en riktigt anskrämlig skapelse?
"The ORIGINAL disco watch" -> Huh, finnes det egentlig flere enn denne?