• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uppsnack inför 2025 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

animated-gyro-gearloose-image-0017.gif

Jag avstår, det blir därmed ditt val i OWG 2025. En värdig efterträdare till Tesla-klockan. För mig känns den lite för mycket av Oppfinnar-Jocke och jag har dessutom redan utsett och införskaffat en klocka att delta i utmaningen med. Vad det är kommer att presenteras i sinom tid. Här eller i huvudtråden när den väl startas.

Stort tack till @Berns och @Mic1 som roddar detta. Otroligt uppskattat!👍
Så klart man ska vara med. Klarade 2022 och 2024. Failade 2023 dock.
Tänkte välja nåt stort och klumpigt på handleden i år. Antingen bronsplopp från Steeldive som inköptes under pågående OWGM förra året. (Som tur var levererad först i april.)
Eller så blir någon av förra årets två inköpta Spinnaker Piccards. Vi får se. Men något med lite tyngd blir det i alla fall.
Vad säger du @skyseeker ? Piccard för dig? Men det gäller ju att bunkra upp med en drös alternativa band så man kan hålla sig sysselsatt.
PS . Gärna några olika passande bund såklart.

Senast ändrad:
Stort tack till @Berns och @Mic1 som roddar detta. Otroligt uppskattat!👍
Så klart man ska vara med. Klarade 2022 och 2024. Failade 2023 dock.
Tänkte välja nåt stort och klumpigt på handleden i år. Antingen bronsplopp från Steeldive som inköptes under pågående OWGM förra året. (Som tur var levererad först i april.)
Eller så blir någon av förra årets två inköpta Spinnaker Piccards. Vi får se. Men något med lite tyngd blir det i alla fall.
Vad säger du @skyseeker ? Piccard för dig? Men det gäller ju att bunkra upp med en drös alternativa band så man kan hålla sig sysselsatt.
PS . Gärna några olika passande bund såklart.
Hade ju varit jäkligt kul med två Piccarder som går i mål hand i hand 😊
Det tåls ju helt klart att tänkas på 😇

Räkna med att jag kommer att återfinnas i
deltagarlistan för OWGMARCH 2025.
Får se vad det blir för klocka, funderar på nån med batteri. Kanske denna, som för några år sedan, var min varjedagsklocka.
En och annan manschettknapp kommer iaf garanterat att glida förbi i OWG-tråden.
1000020836.jpg

Tillbaka
Topp