Du kan ju skicka den till mig i Mars då, så du inte blir för frestadJag tycker att 39an sitter riktigt bra! Jag skulle utan tvekan kunna tänka mig den hela mars men det blir för lätt.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kan ju skicka den till mig i Mars då, så du inte blir för frestadJag tycker att 39an sitter riktigt bra! Jag skulle utan tvekan kunna tänka mig den hela mars men det blir för lätt.![]()
Lutar åt att det blir den faktiskt, ska väl låta den ligga och mogna till 1 mars nuKBK säger jag! Den är så jäkla mest den där![]()
Ja den är mäktig, och så är det lite kul med något annorlunda!Kör! Klår vilken plastklocka som helst, ja vilken klocka som helst för den delen![]()
Stowa såklart. Då klarar du dig igenom på räkmacka!Frågan är hur man ska göra, 2 nya klockor men vilken ska man välja. Antingen köra säkert med dykare (som jag redan klarat mars med) eller min första flieger. Tur att det finns tid kvar att vela...
Den där vill man gärna se i mars!Blir det för enkelt om jag kör den här?!
![]()
Ja, kanske ska köra den ändå!Den där vill man gärna se i mars!![]()
Om man ändå hade en sån godbit!Jag tycker att 39an sitter riktigt bra! Jag skulle utan tvekan kunna tänka mig den hela mars men det blir för lätt.![]()
Blir mycket plastklockor så det blir skönt att vila ögonen på den där skönheten i tråden framöver.En månad med denna skönhet kommer förmodligen bli lätt som en plätt, men ni får ha överseende med detta då de blir min första #owgmarch
![]()
Jag lovar att inte göra er besvikna!Blir mycket plastklockor så det blir skönt att vila ögonen på den där skönheten i tråden framöver.
Den som väntar på något gott väntar troligtvis alltid på PostNordSå här bra går det för mig!![]()
Det blir avslag på den!Jag vill dra tillbaka min anmälan![]()
Väntan på ett paket från ett före detta EU land månnetro. //Så här bra går det för mig!![]()
Jag är sugen på att se bilder på en reverso.. får man tipsa om det som owg klocka?Jag är med oklart med vilken dock, men troligen paneraien
Riktigt läckerDå var OWG-klockan beställd! Kände att jag var tvungen att ha något som sticker ut, så det blir utmaning på riktigt
![]()
Haha ja tyvärr!Väntan på ett paket från ett före detta EU land månnetro. //![]()
Härlig! Nästan så man borde köra på ett syskonDå var OWG-klockan beställd! Kände att jag var tvungen att ha något som sticker ut, så det blir utmaning på riktigt
![]()
Jasså du kör på det anrika märket ”Winner”, och dessutom hittade du en på 89% rabattIgår så fick jag ett sånt jävla sug på att vara på detta med en riktigt billig skräppklocka, så idag skred jag till verket och beställde denna(hoppas att jag inte bryter mot några regler nu
)
![]()
Precis, har kollat på dem i flera år, kände att det var dags att slå till! Ja, ska bli spännande att se hur mycket klocka man får för 300kr, framförallt att se hur urverket presterarJasså du kör på det anrika märket ”Winner”, och dessutom hittade du en på 89% rabattModigt, blir kul att se om du står ut hela mars!