• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UPPSNACK inför #owgmarch 2021

Jag tycker att 39an sitter riktigt bra! Jag skulle utan tvekan kunna tänka mig den hela mars men det blir för lätt.
20201210_093304-01.jpeg
Du kan ju skicka den till mig i Mars då, så du inte blir för frestad ;)

Ett halv år har gått sen man senast var inne på KS... Dock så vaknade jag upp nyligen med svett i pannan och en stor klump i magen..
Och det tog inte lång tid innan jag insåg att mars börjar ju närma sig och som ordspråket lyder "En gång OWGMARCH alltid OWGMARCH"..

Så nu är dags igen.. vet inte villken klocka jag ska ha.. Men vet iallafall att jag måste utmana @dr.fox och hoppas att han går med på utmaningen :nailbiting:

Jag tycker att 39an sitter riktigt bra! Jag skulle utan tvekan kunna tänka mig den hela mars men det blir för lätt.
20201210_093304-01.jpeg
Om man ändå hade en sån godbit!

(Sen att jag kunde haft en istället för massa andra klockor som köpts och sålts (med förlust) är ju en annan femma, men då hade jag i och för sig inte fått testa alla andra klockor)

Igår så fick jag ett sånt jävla sug på att vara på detta med en riktigt billig skräppklocka, så idag skred jag till verket och beställde denna 🌞 (hoppas att jag inte bryter mot några regler nu😶)
75E4236B-F74D-49DE-AEEB-940A1CDC0DF3.png
Jasså du kör på det anrika märket ”Winner”, och dessutom hittade du en på 89% rabatt😜 Modigt, blir kul att se om du står ut hela mars!

Tillbaka
Topp