För böfelen herr @Staafen . Nu är det nog dax att börja utöva lite fysisk aktivitet.//Postnord vad gör du nu för tiden?
Varför hör du aldrig av dig?
Det var alldeles för längesen vi sågs!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För böfelen herr @Staafen . Nu är det nog dax att börja utöva lite fysisk aktivitet.//Postnord vad gör du nu för tiden?
![]()
Hade först tänkt ge den här en chans då jag inte använt den speciellt mycket sen jag köpte den sommaren 2019:Vad blir det i mars?
Är det 81an? Var försiktig med den bara. Jag tänkte vinna på Lotto och sedan kommer det ett bud!Hade först tänkt ge den här en chans då jag inte använt den speciellt mycket sen jag köpte den sommaren 2019:
![]()
Men funderar lite på att ha min beater istället som jag normalt brukar byta till när det blir frågan om lite oömmare sysslor, kanske blir smartast så
![]()
Det var de första ord som sasPostnord vad gör du nu för tiden?
![]()
Fina alla fyra!Hade först tänkt ge den här en chans då jag inte använt den speciellt mycket sen jag köpte den sommaren 2019:
![]()
Men funderar lite på att ha min beater istället som jag normalt brukar byta till när det blir frågan om lite oömmare sysslor, kanske blir smartast så
![]()
Du är inte frisk! Men det är något bra här på KS!Det var de första ord som sas
När paketet kom till stan
Nere vid kiosken
På andra sidan stan
Jag rusade iväg
Jag sprang och jag sprang
Åt helt fel håll och kom fram alldeles för sent
Det var stängt när jag kom fram
Jag skrek rakt ut och blev därmed hes
Och insåg där och då att det blir mina gamla Role(s)x
För imorrn är det ju första mars...
Ja, det är 81an och jag lovar att vara rädd om denÄr det 81an? Var försiktig med den bara. Jag tänkte vinna på Lotto och sedan kommer det ett bud!![]()
och var rädd om 71:an också.
Övning ger färdighet som man brukar sägaMed risk för att beskyllas för fusk så kan man väl säga att jag tränat lite inför OWG MarchHar i princip enbart använt den här ända sedan i mitten av december 2020 (dock bytt länk från Jubilee till Oyster):
![]()
Bytte idag till den här så att den hinner blir använd lite innan det bär iväg med OWG March
![]()
Det var du som började på en Svensk klenod. Jag tog bara vid...Du är inte frisk! Men det är något bra här på KS!![]()
Vi har en hit på gång! Back och Staafenz...låter som världens bästa dansband!Det var du som började på en Svensk klenod. Jag tog bara vid...
Texten kom bara till mig från klock-gudarna
Kan nog ändra om några noter så har man en dansbandsversion = hit på SvensktoppenVi har en hit på gång! Back och Staafenz...låter som världens bästa dansband!
Nu är det ju iofs inte en dansbandslåt men namnet var fint iaf.![]()
Hade ju varit kul att se dig köra på den i marsDå kom den en av alternativen till klocka till OWG mars. Känns liten blir nog frugan som får den.![]()
![]()
Kanske du kan köpa någon billig beater som du kan tänka dig att ha på jobbet? Då får du testa något nytt i mars åtminstoneIntressant detta... Hur tänker ni andra med fysiskt jobb där klockan garanterat kommer få märken? Jobbklockan är redan den jag burit flest antal timmar så att köra den i OWG mars vore tråkigt.
Okonventionella tankar i tråden vars syfte är att motverka klockhets.
Man får väl givetvis anpassa klockan efter livet. Nu arbetar inte jag i blåställ längre men hade jag fortfarande gjort det hade jag således varit ”tvungen” att köra min g-shock. Kanske inte så roligt men c’est la vie!Intressant detta... Hur tänker ni andra med fysiskt jobb där klockan garanterat kommer få märken? Jobbklockan är redan den jag burit flest antal timmar så att köra den i OWG mars vore tråkigt.
Intressant detta... Hur tänker ni andra med fysiskt jobb där klockan garanterat kommer få märken? Jobbklockan är redan den jag burit flest antal timmar så att köra den i OWG mars vore tråkigt.
Absolut, tycker dock att det rimmar dåligt med grundidén att klockfasta.Kanske du kan köpa någon billig beater som du kan tänka dig att ha på jobbet? Då får du testa något nytt i mars åtminstone![]()
Man får väl givetvis anpassa klockan efter livet. Nu arbetar inte jag i blåställ längre men hade jag fortfarande gjort det hade jag således varit ”tvungen” att köra min g-shock. Kanske inte så roligt men c’est la vie!
Eller så får du ta semester/sjukskriva dig så du kan bära något finare utan risk för dings och skador! Säga upp sig med omedelbar verkan kan också funka, men kan dra med sig lite andra problem. Alternativt kräver du att praktisera som tjänsteman under mars. Bara förklara för chefen att du kör OWG-mars och är tvungen. Jag är säker på att hen förstår till fullo och inte har några invändningar...
Haha jo det stämmer, är alternativet till att rocka jobbklockan mars ut.Om jag inte missminner mig så har du ett antal G-Shocks i lådan/på väg så ta en sån![]()
SVT klockan ser ju rätt så trevlig ut.![]()
Svårt att välja klocka ?Dagens OWG tips. Myrorna har ett gäng ,endast 49 kr styck. Batteri får man stå för själv. Skynda att fynda.//
![]()
Den har säkert redan gått iväg !SVT klockan ser ju rätt så trevlig ut.
You snooze you loseDen har säkert redan gått iväg !![]()