Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så jääävla fin den där. Blir kul att se regelbundna uppdateringar under mars månad!Ploprofen fick åka fram och se ljuset en snabbis idag, har nu beställt ett ”Extract from the archives” till den.
KAN DET INTE BLI MARS SNART?!![]()
![]()
Kul att du tycker det, ser fram emot att få testa den under en månad! Och framförallt se om jag ens klarar detDen är så jääävla fin den där. Blir kul att se regelbundna uppdateringar under mars månad!
Klart du gör!Kul att du tycker det, ser fram emot att få testa den under en månad! Och framförallt se om jag ens klarar det![]()
Jag tycker den sitter bra på dig. Kör på den. Tror du kommer överraska dig själv och trivas med storleken.Då kom den en av alternativen till klocka till OWG mars. Känns liten blir nog frugan som får den.![]()
![]()
Alltså den där klockan!! Så satans coolPloprofen fick åka fram och se ljuset en snabbis idag, har nu beställt ett ”Extract from the archives” till den.
![]()
Ploprofen fick åka fram och se ljuset en snabbis idag, har nu beställt ett ”Extract from the archives” till den.
![]()
Vi får se frugan la beslag på den på en gång, kanske inte var så bra att introducera henne i denna värd. Det blir hennes fjärde klocka på 6 månader. Men vi får se vad som händerJag tycker den sitter bra på dig. Kör på den. Tror du kommer överraska dig själv och trivas med storleken.
Det är ju roligare att ”missbruka” tillsammmans än självVi får se frugan la beslag på den på en gång, kanske inte var så bra att introducera henne i denna värd. Det blir hennes fjärde klocka på 6 månader. Men vi får se vad som händer![]()
#TWGmarchDå kom den hem i lådan. Ångestklockan. Tror jag tagit mig vatten över huvudet
Den är så gräslig en ”klocka” kan vara
Räknas den som en ONE watch guy? När det faktiskt är två?![]()
Men vaddå?! Röntgensyn ingår ju och det är ju asballt. Kommer kunna se vad som finns i kylskåpet utan att öppna detDå kom den hem i lådan. Ångestklockan. Tror jag tagit mig vatten över huvudet
Köööör!Då kom den hem i lådan. Ångestklockan. Tror jag tagit mig vatten över huvudet
Du är kittad för mars!Ny batch i dag. Klar for en tropical OWG i mars.
![]()
![]()
![]()
Haha, den är verkligen gräslig på ett bra sätt! Jag har också fått hem en swatch i syfte att ställa upp i plast-klassen, men jämfört med de där känns den plötsligt ungefär lika safe som en explorer!Då kom den hem i lådan. Ångestklockan. Tror jag tagit mig vatten över huvudet
Pre-bond är en grym OWG-klocka. En av de första "bättre" klockorna jag fick upp ögonen för, faktiskt. Tillbringade en vecka vid en pool i spanien för femton år sen och på samma solstol låg varje dag en sån där riktig dansk livsnjutargubbe - brun som en gammal plånbok, drink i näven och en perfekt insliten pre-bond med rejält bilhandlarhäng. Klass!Man kanske skulle köra på Pre Bond om den andra inte hinner fram i tid?![]()
Det är mycket nu! He,he,he.//Man kanske skulle köra på Pre Bond om den andra inte hinner fram i tid?![]()
Du är kittad för mars!
Vart köper du dina tropic-band?
Det tycker jag helt klart att du ska göra!Man kanske skulle köra på Pre Bond om den andra inte hinner fram i tid?![]()
Jag hoppas fortfarande att den andra kommer fram men vi får se.Det tycker jag helt klart att du ska göra!
Har du skippat Cityn?Man kanske skulle köra på Pre Bond om den andra inte hinner fram i tid?