Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där glider inte riktigt in under skjortärmen.
Vi håller tummarna för digFår se idag om årets OWG klocka ropas in på Kaplans klockauktion? Ledande bud just nu. Blir en utmaning i såfall![]()
Du kan inte backa ur nu"Klockan" är redo - är jag?
![]()
Jag är rädd för det...Du kan inte backa ur nu![]()
Haha helt underbart. Dedikerat!"Klockan" är redo - är jag?
![]()
Hur gick det?Får se idag om årets OWG klocka ropas in på Kaplans klockauktion? Ledande bud just nu. Blir en utmaning i såfall![]()
Det blev en trolig OWG klocka lite dyrare än tänkt men inga jättepengar.Hur gick det?
Spännande! Teaser?Det blev en trolig OWG klocka lite dyrare än tänkt men inga jättepengar.![]()
Får man en ledtråd?Det blev en trolig OWG klocka lite dyrare än tänkt men inga jättepengar.![]()
GuldtackaFår man en ledtråd?![]()
Väldigt mycket guld på dagens auktion så lite mer får du ge ossGuldtacka![]()
1177 kanskeFinns jourtelefon om man skulle bryta ihop?
08545061601177 kanske![]()
Bara en med guldtacka i .Väldigt mycket guld på dagens auktion så lite mer får du ge oss![]()
Haha vilken cool!Bara en med guldtacka i .![]()
3410 kr ! Högt pris för ett gram guld men man fick ju ett urverk med//Bara en med guldtacka i .![]()
Japp det dyraste guld jag köpt , får ju hoppas att urverket funkar3410 kr ! Högt pris för ett gram guld men man fick ju ett urverk med//![]()
Vänta nu...vilken drake är det där? =)Jag är på...
Åker med #kssnåldrake
Den går till allt...
![]()
There can only be one.....Vänta nu...vilken drake är det där? =)
@CrispieVissa kallar det en månad av självplågeri, andra ett tillfälle att rena sitt sinne. Idén är att man bär en klocka hela månaden mars alla dagar. Ingen annan klocka får under några omständigheter sitta på armen. Då får man en örfil av Batman. Jag har själv aldrig deltagit men överväger att göra det i år.