Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är nog den sjukaste klockan jag sett och jag ser verkligen fram emot att följa dig i mars.Det närmar sig och första wristshot är testat.
Man kan ha den på 2 olika vis. Med ena riktad mot mig eller båda centrerat. Vad säger panelen? Hur f-n ska det här gå
Den är så hemska att det gör ont.. en utmaning av rang![]()
![]()
![]()
Jag finner inte ens ordDet närmar sig och första wristshot är testat.
Man kan ha den på 2 olika vis. Med ena riktad mot mig eller båda centrerat. Vad säger panelen? Hur f-n ska det här gå
![]()
![]()
Jag vet att jag lovade att du skulle få välja åt mig. Men jag kunde inte motstå denna styggelse till ur. Skaplig gmtDet där är nog den sjukaste klockan jag sett och jag ser verkligen fram emot att följa dig i mars.![]()
Då är vi 2Jag finner inte ens ord![]()
Den är stöddig den därSoon...![]()
Så jäkla frän! Till salu efter mars?Ploprofen fick åka fram och se ljuset en snabbis idag, har nu beställt ett ”Extract from the archives” till den.
KAN DET INTE BLI MARS SNART?!![]()
![]()
Ser ju knappt skillnad på bilderna.Det närmar sig och första wristshot är testat.
![]()
![]()
Den där var mycket bättre än alla alternativ jag hade gett dig.Jag vet att jag lovade att du skulle få välja åt mig. Men jag kunde inte motstå denna styggelse till ur. Skaplig gmt![]()
Jag mår dåligt... Hade blivit yr efter 1 min på handleden.Det närmar sig och första wristshot är testat.
![]()
![]()
Tack att du förstår det modiga i detta valMitt förslag är att du fortsätter vrida tills du ser spännet. Där stannar du. Tar på dig en tjock Lovika-vante och har den på under mars.
Detta är riktigt modigt gjort av dig![]()
Hehe då den är värre än fjärilsklockan alltsåDen där var mycket bättre än alla alternativ jag hade gett dig.![]()
Hoppas att det inte blir så, men man vet ju aldrig, kanske är skitless på den där i slutet av marsSå jäkla frän! Till salu efter mars?![]()
Utan tvekan!Hehe då den är värre än fjärilsklockan alltså![]()
För er som undrar!Hehe då den är värre än fjärilsklockan alltså![]()
Den måste gå att bära med riktigt gött häng?! Då räcker det med att den fladdrar lite på handleden och vips är omgivningen i transDet närmar sig och första wristshot är testat.
![]()
![]()
Hmm den dörren har jag inte öppnat än. Bra tänkt! Lönesamtalet är nu bokatDen måste gå att bära med riktigt gött häng?! Då räcker det med att den fladdrar lite på handleden och vips är omgivningen i trans![]()
Superfrän!Detta skulle kunna vara min OWG march-klocka. Q Timex Reissue Digital LCA. Vi får se...
![]()
Lånad bild från internet
Word! Jag bytte precis klocka, bara för att jag kan (i ett par veckor tillDen här utmaningen är liksom skapad för alla som byter klocka fler ggr per dag.
Alltså wow, ledsen att behöva säga detta men den var om möjligt ÄNNU fulare på handleden än på bildDet närmar sig och första wristshot är testat.
![]()
![]()
Kan bara hålla med föregående, bland det värsta jag sett! Men satan så skoj att få följa dig i marsDet närmar sig och första wristshot är testat.
![]()
![]()
Den vill vi se i en månadDet närmar sig och första wristshot är testat.
![]()
![]()
Vi kan hjälpa dig och diskvalificera redan nu, det där är ju tydligt två klockor!Det närmar sig och första wristshot är testat.
![]()
![]()
Word!Alltså wow, ledsen att behöva säga detta men den var om möjligt ÄNNU fulare på handleden än på bild
Word x2Kan bara hålla med föregående, bland det värsta jag sett! Men satan så skoj att få följa dig i mars![]()
Sätt ett patientarmband från landstinget framför så får du inga frågor.Det närmar sig och första wristshot är testat.
![]()
![]()
Man lär ju ändå bli inlagd efter en månad med den där på armen.Sätt ett patientarmband från landstinget framför så får du inga frågor.