• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UPPSNACK inför #owgmarch 2021

Jag är eventuellt redo. Alternativ 2 och 3 ovan är strukna och ersatta av
4. Köra DW-5600 mod DW-5030-1
20210205_223257.jpg

👍👌
... och idag dök en annan kandidat upp, Seiko 7C43-7010.
20210211_204754.jpg

Förra årets klocka såldes några månader senare - blev helt enkelt trött på den. Vill helst inte att samma sak ska inträffa i år.

Kunde inte hålla mig ifrån nyförvärvet.. Provkör #owgmarch klockan på kontoret idag och eftersom @Limeee tjatar så förbannat kommer här en bild ;) Vet inte riktigt vad jag tycker om den här klockan, Mars kommer minst sagt bli intressant..

IMG_20210212_081530__01.jpg
ÄNTLIGEN😉 Riktigt frän tycker jag! Såg ut att sitta riktigt skönt också, hur stor är den? 36mm?

Haha, sorry! Vet du var man köper en? Kliar i fingrarna nu.
Bästa priset just nu har du på Creation Watches. Har åtminstone inte sett den billigare någon annanstans. Tänk bara på att moms och tull tillkommer. De är inte så billiga längre... När det begav sig låg de på ca 1500 bagare. 😯

@Mikko Luiro Hur går det med skx011? Börjar bli sugen jag också :) Jag har aldrig ägt en orange klocka. Kanske är det en bra utmaning inför #owgmarch

F37DC4BE-4E68-478F-9153-86DF0BD2D896.jpeg

(Satan va orange den är.)
Bästa priset just nu har du på Creation Watches. Har åtminstone inte sett den billigare någon annanstans. Tänk bara på att moms och tull tillkommer.
Strax under tretusen (ex moms+tull) på Skywatches! Bara att köpa grabbar... 😉

Har råkat bli OWG med denna efter total rokad i samlingen. Har en 124060 på ingång men lär dröja några månader. Vafan ska man köpa under tiden?
04A520E8-403F-46D2-907D-C557DB0961DB.jpeg
Härligt att röra om lite i samlingen, då har du ju alla dörrar öppna och kan testa precis vad som helst i mars🥳 Ingen klocka som etsat sig fast i minnet och som du känner att du måste prova?

Härligt att röra om lite i samlingen, då har du ju alla dörrar öppna och kan testa precis vad som helst i mars🥳 Ingen klocka som etsat sig fast i minnet och som du känner att du måste prova?
Lite småsugen på BB41 Röd, men har haft BB GMT och den gick efter bara några månader så vet inte hur vettigt ett sådan beslut skulle vara. Isåfall om det kommer upp någon på köp & sälj kanske.

Även sugen på testa GS iförsig :) Ska hålla ögen öppna

Lite småsugen på BB41 Röd, men har haft BB GMT och den gick efter bara några månader så vet inte hur vettigt ett sådan beslut skulle vara. Isåfall om det kommer upp någon på köp & sälj kanske.

Även sugen på testa GS iförsig :) Ska hålla ögen öppna
Förstår, kanske inte det mest logiska men de med röd bezel är riktigt fräna. Hade gärna tagit en sådan fast i BB58-format😃
Jag röstar för GS, finns riktigt många fina! Har själv aldrig haft en (ännu), men SBGN005 lockar väldigt mycket! Spännande att se vad det slutar med för OWG march klocka för din del😁

Förstår, kanske inte det mest logiska men de med röd bezel är riktigt fräna. Hade gärna tagit en sådan fast i BB58-format😃
Jag röstar för GS, finns riktigt många fina! Har själv aldrig haft en (ännu), men SBGN005 lockar väldigt mycket! Spännande att se vad det slutar med för OWG march klocka för din del😁
Exakt, hade varit dröm om de släpper fler färger i bb58-formatet. :D
Ja SBGN005 är grym! Brukar dyka upp på K&S för rimlig peng rätt ofta dessutom! Annars tycker jag SBGM221 och SBGW231 också är riktigt fina. Haha ja det kan sluta hur som helst :hilarious:

Tillbaka
Topp