Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag håller med föregående talare. Demokrati är överskattat! Vi litar på Berns!@Berns Jag tror att du med fördel kan gå in och spika både summa och organisation så att det är bestämt. KS i ett nötskal annars att det riskerar att bli tjafs och osämja även över en sådan sak![]()
Det klarar duKlarar man 1 månad med denna?? Eller ska jag köra turtle![]()
![]()
Vi har WIS og MIS (masochistic idiot savant)...så OWG-mars lokker frem alle masochister.Den här tråden måste ses som helt absurd om man inte har ett brinnande intresse för klockor. Ett uppsnack för att bära samma klocka en månad är...
Börjar nu luta åt att köpa något värre, något jag inte alls gillar... Allt för utmaningen, och självplågeriet!Sitter och funderar på vilken klocka som ska användas...
Ingen av de jag har just nu tror jag. Klocka ska klara av allt från jobb, träning, och mer lugna sammanhang. Klockan kommer ju såklart säljas i april också, det är sedan gammalt. Se hur det gick förra året liksom!
Den här kanske? Lagom sportig, bra WR, kostar kaffepengar, och dessutom kvarts. Ett tag kvar men kan nog bli en sådan här! Kronograf från Orient
![]()
Du behöver en G shock minimum 50mmBörjar nu luta åt att köpa något värre, något jag inte alls gillar... Allt för utmaningen, och självplågeriet!
Alla behöver en Mudmaster i livetDu behöver en G shock minimum 50mm![]()
Fan va spännande!
Ja varför inte ”min stora dag”Nu har jag grävt vidare i lämplig välgörenhetsorganisation.
Mina kriterier har varit att vi får en egen länk/sida där vi låter alla våra insättningar gå igenom. Man ska kunna lämna sitt användarnamn från KS istället för sitt riktiga namn för att vi ska kunna följa vem som har betalat in och det ska var lätt för alla att se hur mycket vi samlar in.
Efter lite googling och urval baserat på min egen magkänsla har jag kommit fram till 4 alternativ.
1. Barncancerfonden - Ganska bra möjlighet att sätta upp en egeninsamling
2. BRIS - Tyvärr inte någon bra teknisk lösning för insamling
3. Läkare utan gränser - Bra lösning för egeninsamling
4. Min Stora Dag - Bra lösning för egeninsamling
Just nu lutar jag åt Min Stora Dag. Gillar framförallt det dom gör.
I år kommer det bli ännu fler priser som lottas så vi behöver ha lite ordning och reda.
Sjukt glad att jag kunde hjälpa dig med denna. Tror @Berns blir kanonnöjd!Det kommer att bli spännande!![]()
Äntligen en klocka värdig owg
Jag körde något liknande ifjol.Äntligen en klocka värdig owg![]()
Det skulle ju vara en hemlis! Men men, nu är ju anden ur flaskan. Tack för hjälpen oavsett, den kommer att klä honom!![]()
Trodde du kände @Denke bättre än så. Ska dock sägas att han fortfarande inte utvärderat klart. Det fanns tydligen fler kandidater.Ni driver
Modigt!Om någon i stugorna sitter och håller på en sån här och vill släppa den för en rimlig peng så ska jag frångå min max 36mm regel och köra det nästan dubbla under owg-march.
![]()
G-SHOCK MUDMASTER GWG-1000WLP-1A
Ska man köra owg-march så är det lika bra att hoppa rejält utanför komfortzonen direkt. Antingen så bekräftar jag mina nuvarande val under 36mm eller så lär jag mig nått nytt.Modigt!