Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, det har jag inte gjort. Har ju enbart använt klockan som beater så då har nylon NATO varit helt OK även om det inte är så snyggt. Passar dock bra till en kopia av en issued klockaHelt logiskt. Ett ruffigt mocka-Nato passar toppen till din CWC.
Har du testat perlon-band? Nylon fast inte Nato
Den gröna Citizen var riktigt frän, min röst går till denTvå klockor från Tratten på gång in, enkom för OWGmarch-21.
Frågan är... Vilken ska man köra en hel månad??![]()
![]()
![]()
Den första är ju ”safe” (in med Göteborgstrumvirvel) så den kanske är för lättTvå klockor från Tratten på gång in, enkom för OWGmarch-21.
![]()
![]()
mycket coola båda två, men Citizen känd som en självklarhetTvå klockor från Tratten på gång in, enkom för OWGmarch-21.
![]()
![]()
Tycker den gröna!Två klockor från Tratten på gång in, enkom för OWGmarch-21.
![]()
![]()
Man ser helt klart var Rolex fått sin inspiration från!Nu är den här, vad tror ni.. är den en winner?
Skämt åsido så känns den faktiskt rätt bra för en klocka som kostar 354kr inkl frakt. Måste bara lista ut hur jag kortar länken på den
![]()
Äntligen, den här har jag väntat på! Kul med en som kör på det anrika märket WinnerNu är den här, vad tror ni.. är den en winner?
Skämt åsido så känns den faktiskt rätt bra för en klocka som kostar 354kr inkl frakt. Måste bara lista ut hur jag kortar länken på den
![]()
Inte illa! Är det en sådan tvådagarskalender som visar två datum samtidigt?! Väcker visst begär...Nu är den här, vad tror ni.. är den en winner?
![]()
Visst är det trist att de stora märkena snor design från de mindreMan ser helt klart var Rolex fått sin inspiration från!
Vill du anmäla dig?![]()
Haha samma här! Nästan olustigt hur stabil den kännsÄntligen, den här har jag väntat på! Kul med en som kör på det anrika märket WinnerSåg faktiskt bättre ut än vad jag förväntat mig. Upp till bevis om den håller en hel månad nudå
![]()
Precis, den är till för att man slippa tänka på vilken dag det är, men ändå ha en hygglig kollInte illa! Är det en sådan tvådagarskalender som visar två datum samtidigt?! Väcker visst begär...
@Staben klocka tror jag tar alla priser faktisktDet närmar sig och första wristshot är testat.
Man kan ha den på 2 olika vis. Med ena riktad mot mig eller båda centrerat. Vad säger panelen? Hur f-n ska det här gå
Den är så hemska att det gör ont.. en utmaning av rang![]()
![]()
![]()
Asså du är långt ifrån värst än så länge. Ja tror du kommer klara dig super bra!Nu är den här, vad tror ni.. är den en winner?
![]()
Skönt att inte vara värst heheAsså du är långt ifrån värst än så länge. Ja tror du kommer klara dig super bra!
Det är det som är frågan.Jag tränar lite... Visst måste det vara bra att ha den klocka man tänker ha så mycket som möjligt innan så man redan är van när det drar igång. Right?![]()
Hehe ja för dom flesta är nog det en god idé.Det är det som är frågan.
Jag har inte lyckats komma med något bra svar men jag försöker hålla mig borta från min OWG-klocka
Tack så mycket för input
Ja, jag blev jätteglad att dom ville vara med på det hela, för mig är det en viktig "cause" och alla sätt att hjälpa mottages mer än tacksamt
Utlottningar låter som en kanonidé, ett jättebra sätt att kunna delta och bidra med pengar även för oss som inte har så mycket! Ja, det kanske skulle kunna vara en idé, hur är lotteriet tänkt att gå till? Jag tänkte auktion för att det kanske drar mer pengar, jag har dock ingen aning om det är en bra idé eller inte
Ska bli jättespännande på mer än ett sätt, det blir en utmaning att bär en klocka för en som jag, som oftast byter flera gånger per dag![]()
Har du ett omdöme hur klockan funkar i dagligt arbete? Letar efter en ”arbetshäst”, och funderar på denna?Tjena Gossar, Tjejer och allt där emellan!
Jag har innan inte varit jätteaktiv på forumet, men känner att det börjar bli dags. Direkt jag såg detta evenemang så kände jag att jag måste vara med, delvis för att det blir en utmaning för mig själv, men också att det är för ett väldigt bra ändamål!
Jag har kollat runt lite, och bestämt mig för att köra med en Pagani Design GMT Pepsi, som kommer att sponsras av Svenskaklockor.se, tanken är att hårdtesta klockan i 30 dagar i alla väder och aktiviteter. Den kommer få svettas då jag jobbar som hästskötare på en stor gård. Efter OWG Mars är över, så tänkte jag köra en auktion på klockan förslagsvis på Tradera, eller annan sida (kom gärna med förslag) och låta pengarna gå till Vår Stora Dag. Vad tycker ni, kan det vara en bra idé?
Väl mött,
Brolle
Edit Jag vill förtydliga att jag inte har något med företaget att göra. Jag förklarade ändamålet med utmaningen, och dem var snälla nog att ställa upp
Jag har också fixat en rabattkod som ger er 100kr avdrag på valfritt köp om ni skulle hitta något kul inför OWG Mars
Vid utcheckning använd "BROLINS" så appliceras rabatten
Sorry. Nybörjare!Men va f-n. Felpost igen ..
Haha. Nej, inte du. Jag rättade mitt enga innehåll i postenSorry. Nybörjare!
Tacksam för överseende!
Du är så arg hela tiden @Crane, hoppar på stackars KSare.Haha. Nej, inte du. Jag rättade mitt enga innehåll i postenSom medlem kan man inte radera inlägg och kutym är att notera istället att det blev fel
![]()