Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Av alla dina otroliga klockor är det nog 16610LV jag gillar bäst. Varför är den struken från listan?OWG-shortlisting. Skal ned til en topp 3 før 28. februar.
Shortlisted. Aka topp 3:
1) Grand Seiko SBGA407 "Skyflake" - Brukte denne i OWG i mars 2020 så derfor skal den også brukes i 2021?
.TBD
.TBD
Vet ikke:
2) Seiko SPB143 - Teste den ut om den virkelig er et strap monster?
3) Rolex 16618LB - Kan eller bør man gå med helgull Sub i 31 dager på rad?
4) Rolex 16710 - Var min favorittklokke i lang tid da det røde og blå i insert er noe som gjør en glad å se på?
5) Omega Seamaster 300M - Den blå gummireimen og den blå urskiven gjør at det blir ikke mer blått en dette?
6) Doxa 300T "Divingstar" - Gult er en farge som gir ENERGI - og gulfargen på urskven til Divingstar er perfekt for vårsolen?
9) Rolex 116610LV - Mars er første vårmåned og våren er grønn og denne er jo helgrønn og derfor et godt valg?
Nej. Nei. No. Nope. Njet:
7) Rolex 16610LV - Klassisk sub med lime insert eller sort insert blir jo aldri feil?
8) Doxa 300T "Professional" - Man skal lete lenge etter en klokke som SKRIKER mer orange enn denne?
![]()
Inga dåliga alternativOWG-shortlisting. Skal ned til en topp 3 før 28. februar.
Shortlisted. Aka topp 3:
1) Grand Seiko SBGA407 "Skyflake" - Brukte denne i OWG i mars 2020 så derfor skal den også brukes i 2021?
.TBD
.TBD
Vet ikke:
4) Rolex 16710 - Var min favorittklokke i lang tid da det røde og blå i insert er noe som gjør en glad å se på?
5) Omega Seamaster 300M - Den blå gummireimen og den blå urskiven gjør at det blir ikke mer blått en dette?
6) Doxa 300T "Divingstar" - Gult er en farge som gir ENERGI - og gulfargen på urskven til Divingstar er perfekt for vårsolen?
9) Rolex 116610LV - Mars er første vårmåned og våren er grønn og denne er jo helgrønn og derfor et godt valg?
7) Rolex 16610LV - Klassisk sub med lime insert eller sort insert blir jo aldri feil?
8) Doxa 300T "Professional" - Man skal lete lenge etter en klokke som SKRIKER mer orange enn denne?
![]()
Du kommer förgylla owgmarch med grymma bilder. Härligt val.tl;dr - jeg velger meg 16618LB for OWG March. Ikke easy-peasy å gå med en YG Submariner i 31 dager - men jeg skal prøve.
![]()
![]()
Det här valet gillar jag! Blir absolut en utmaning, men en riktigt frän klocka är det! Ska bli kul att få se massor av fina bilder på den där i marstl;dr - jeg velger meg 16618LB for OWG March. Ikke easy-peasy å gå med en YG Submariner i 31 dager - men jeg skal prøve.
![]()
![]()
Kommer en billig 16618LB for salg 2. april...Du kommer förgylla owgmarch med grymma bilder. Härligt val.
Härligt, detta ser jag fram emot!tl;dr - jeg velger meg 16618LB for OWG March. Ikke easy-peasy å gå med en YG Submariner i 31 dager - men jeg skal prøve.
![]()
![]()
Körde guldrolex i mars 2019, hoppas ditt äventyr får ett lyckligare slutKommer en billig 16618LB for salg 2. april...![]()
Hvilken da?Körde guldrolex i mars 2019, hoppas ditt äventyr får ett lyckligare slut![]()
Hvilken da?
Stop showing off...OWG-shortlisting. Skal ned til en topp 3 før 28. februar.
Shortlisted. Aka topp 3:
.TBD
.TBD
Vet ikke:
![]()
Kör dubbelrödingen! Är det Edfalks gamla?Frågan är vad jag ska köra för något.
Borde nog välja något oömt som klara av att vara med på jobbet. Annars hade jag tänkt köra gulingen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan man säga. Men jag sålde den först till @A.Edfalk sen köpte jag tillbaka den. Jag köpte den från början av @SeikosthlmKör dubbelrödingen! Är det Edfalks gamla?
Så var det ja!Kan man säga. Men jag sålde den först till @A.Edfalk sen köpte jag tillbaka den. Jag köpte den från början av @Seikosthlm
Köpte den i KoreaKan man säga. Men jag sålde den först till @A.Edfalk sen köpte jag tillbaka den. Jag köpte den från början av @Seikosthlm
Kul att jag till slut lyckades köpa den av dig. Jag menar du är ju inte direkt känd för att sälja av någotKöpte den i Korea![]()
Ja för de är väl ingen som vill göra detta igen nästa år.![]()
Tusan, var bara överlevnadsdelen jag ville ha i gifen![]()
Ja för de är väl ingen som vill göra detta igen nästa år.![]()