Försöker samla ihop ett gäng så vi kan köra en utlottning den 1/4Sugen på en vintage Omega SMP? handlat lite glass idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Försöker samla ihop ett gäng så vi kan köra en utlottning den 1/4Sugen på en vintage Omega SMP? handlat lite glass idag
Försöker samla ihop ett gäng så vi kan köra en utlottning den 1/4
Jag är typ på! Har varit sugen på en tidig SMP länge...Försöker samla ihop ett gäng så vi kan köra en utlottning den 1/4
Härligt, då är vi tre eller fyra just nuJag är typ på! Har varit sugen på en tidig SMP länge...
Har du bytt glas eller var det ingen förstoringsbubbla över datumet på sarben? Alldeles för länge sen jag hade en ”ny” Alpinist.
Inga konstigheter här. Jag kan ha den hur länge som helst. Perfekt göravadsomhelstvarsomhelst-klocka.
Tänkte underlätta (?) owg:andet lite och lämna in den här på trycktest. Kommer bli 0wg ett par dar....
Haha fett!Härligt, då är vi tre eller fyra just nu
Härligt, då är vi tre eller fyra just nu
Haha fett!
Orginalglas utan bubbla. Om jag skulle byta glas skulle det bli till ett riktigt vintagedomeat med grym AR. Har tänkt på det faktiskt.Har du bytt glas eller var det ingen förstoringsbubbla över datumet på sarben? Alldeles för länge sen jag hade en ”ny” Alpinist.
Ouch, svårt. Vad säger owgmarch-panelen?@Berns får man dispens om det är en passaround-dinka som kommer om typ en vecka?
Kan iofs låta 2-3 pers gå före i kön så det blir i april kanske
Nej, skräddaren säger nej, bestämt nejOuch, svårt. Vad säger owgmarch-panelen?
Kan vi klämma in någon form av regal/dw-straff
Bra idé, även jag får nytt på måndag.. känns som vi kommer få ett bestämt nej på fråganFår en ny klocka på måndag är det ok om jag byter till den klockan då? Blir ju halva halva då....
Rimligt ! JaFår en ny klocka på måndag är det ok om jag byter till den klockan då? Blir ju halva halva då....
Ouch, svårt. Vad säger owgmarch-panelen?
Kan vi klämma in någon form av regal/dw-straff
Nej, skräddaren säger nej, bestämt nej
Hör vad ni säger! Redan låtit personer gå före i passarounden.Orimligt! Nej
Mohahahaa!!! HahahHör vad ni säger! Redan låtit personer gå före i passarounden.
Ingen jävla DW för mig inte!
Bra idé, även jag får nytt på måndag.. känns som vi kommer få ett bestämt nej på frågan
Får en ny klocka på måndag är det ok om jag byter till den klockan då? Blir ju halva halva då....
Bra idé, även jag får nytt på måndag.. känns som vi kommer få ett bestämt nej på frågan
Vad kan gå fel med den där på armen . Hur är den att läsa av? Guld på vitt kan bli lite otydligt, men det är bra högglans på metallen i index och visare.Bara för att vara tydlig. Det här går jäkligt bra.
Finns helt klart situationer är den kan vara svåravläst. Fast då får man vara nöjd med att den är jäkligt snygg istället.Vad kan gå fel med den där på armen . Hur är den att läsa av? Guld på vitt kan bli lite otydligt, men det är bra högglans på metallen i index och visare.
Någon som sa lume?Finns helt klart situationer är den kan vara svåravläst. Fast då får man vara nöjd med att den är jäkligt snygg istället.
Exempelvis när det är lite mörkt och lumen är oladdad...