• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2019

Sugen på en vintage Omega SMP? :p handlat lite glass idag :)
%UehvEn3QQy9HfMn9xHfRQ.jpg
Försöker samla ihop ett gäng så vi kan köra en utlottning den 1/4 :cigar:

@Berns får man dispens om det är en passaround-dinka som kommer om typ en vecka?

Kan iofs låta 2-3 pers gå före i kön så det blir i april kanske

Att vara owg en liten tid är en ganska bra övning. Även om jag älskar den här klockan ser jag nackdelarna med att ha bara en enda. Den här klockan har trippelkalender och månfas! Den är snygg. Men... den saknar lume, jag skulle aldrig ta med den i skogen. Ganska plottrig, så inte så lätt att läsa av utan glasögon. Visarna är i gult guld mot silver!? Redan våra gamla riddarförfäder visste att man aldrig har metall mot metall i vapenskölden. Alltid metall mot färg för att lättare skilja vän från fiende.
Min syn är inte den bästa och jag har gärna en klocka som jag kan läsa av utan glasögon.
Slutsats: Zenith chronomaster är en dödligt läcker klocka så länge du har glasögon på dig. :)
IMG_20190305_200602.jpg

Tillbaka
Topp