• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2019

Är det bara jag som tycker att vi omgående bör starta en insamling att köpa @Berns och @donpasta dinkor?? Ju fortare desto bättre!

Sedan kan vi auktionera ut dem eller något...

:D

(Lätt för mig att säga som missat detta och inte är med :angel:)

Har börjat försöka få hustrun intresserad av en Seamaster @donpasta :D

Om vi som är kvar i utmaningen delar på 18500 och köper klockan av @donpasta så kör vi en utlottning den 1/4? Någon som är på?:D Kan inte bli många hundralappar var!

Vad fan här går man på möten och så konspirerar ni någon plan som tom DARTH VADER hade tyckte var grym!! Att @jabla är med på det förvånar inte mig ;) men ni andra!! Här tror man att man har en del klockbröder och klocksystrar (?) som vill en väl!! o_O

Nej sitter hemma och skall ta en whiskey och en magnum glass för att det är jag värd när ens vänner sviker en :arghh::angel:;)

Vad fan här går man på möten och så konspirerar ni någon plan som tom DARTH VADER hade tyckte var grym!! Att @jabla är med på det förvånar inte mig ;) men ni andra!! Här tror man att man har en del klockbröder och klocksystrar (?) som vill en väl!! o_O

Nej sitter hemma och skall ta en whiskey och en magnum glass för att det är jag värd när ens vänner sviker en :arghh::angel:;)
Ät din magnum i lugn och ro, vi löser detta ska du se:angel:

Tanken har inte slagit mig tidigare. Man har ju sjukt många klockor runt omsig hela tiden... Tur att man bara kör ett armbandsur annars kan man bli lite snurrig :rolleyes:
IMG_20190304_181834.jpg

Man får ta fram och titta på andra klockor va ;)
636AB836-61A1-4E3A-A85D-46F6E82EBC47.jpeg
Det där är inte schysst, att visa drömklockor för oss på avvänjning.
What would a OWG do? Ta pulsklockan säger jag men du får nog fråga lov av @Berns först då.
Jag sätter inte reglerna längre, jag har ju bara knuffat igång galenskapen. Resten är i kollektivets händer.
Nej, du blev visst nedröstad av de andra...
Är det bara jag som tycker att vi omgående bör starta en insamling att köpa @Berns och @donpasta dinkor?? Ju fortare desto bättre!
Sedan kan vi auktionera ut dem eller något...
:D
(Lätt för mig att säga som missat detta och inte är med :angel:)
Hrmf.
740d97f4362ea6c23f5feadb401a043b0f353bd11a82a453a2c8e6173a09f83c.jpg

Vi har det mycket bättre här på den mörka sidan, kom och ha det trevligt med oss ;)
IMG_20190304_155808.jpg
Du är vår orm i paradiset...

En orm kanske jag är men fasiken inte i erat paradis!!
Ni är ju mer i helvetet och jag försöker som den goda ängeln jag är leda er mina "barn" tillbaks till paradiset där det finns obegränsat med klockor och kärlek..
220px-Bernhard_Plockhorst_-_Schutzengel.jpg

Tror vi får ha bibelkurs med @Träff och börja med budorden och vad frosseri betyder. En klocka är ödmjukhet och det är precis vad änglar och gud vill se. Så ja Träff är mer ormen som lockar oss ur paradiset.

Tror vi får ha bibelkurs med @Träff och börja med budorden och vad frosseri betyder. En klocka är ödmjukhet och det är precis vad änglar och gud vill se. Så ja Träff är mer ormen som lockar oss ur paradiset.
Vafan snackar du om??!
Jag pratar om den ända sanna guden som vi alla tror på, Denke!!
Den där du snackar om hör inte hemma på det här forumet så snälla ställ ner spriten nu ;)
Bra, då är vi två just nu! Fler som hänger på och hjälper @donpasta att bli av med sin Omega? Kom igen, hjälp honom få sin REGAL!
Jag är på om vi blir några fler ;)

Edit, jag börjar bli lite väl OT nu så lämnar denna tråd nu så vi håller oss något inom ämnet!

Dag 5:

Gerald genta släng dig i väggen! Integrerade band och länkar är djävulens påfynd... Men swatch har ju lyckats snyggt, smidigt och snyggt. Borrade luggar, ett stift som är stelt som ett av mina ben. Super enkelt att fixa med. Inte för att det görs så ofta... Men det är ändå trevligt.
IMG_20190305_052707.jpg

Baggis!!! Hur lätt som helst!! har insett att det handlar om karaktär och viljestyrka... vissa har det, andra inte så mycket ;):p dag 5 bara 26 dagar kvar!
e+x2LsXiQk+gNteVMP9%mQ.jpg

(Helgon bilden är Judas Taddaios som är skyddshelgon för de förtvivlade och förlorade fall) inte Judas som förrådde Jesus

Tillbaka
Topp