Tack för uppmuntran, det kan behövasKlart den ska få åka skidor! Den är ju inte bara praktisk och snygg i solljus på fjället, utan dessutom en skönt stekig after-ski-klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för uppmuntran, det kan behövasKlart den ska få åka skidor! Den är ju inte bara praktisk och snygg i solljus på fjället, utan dessutom en skönt stekig after-ski-klocka!
Tycker det där gröna gummit är sjukt snyggt!
Ny dag, samma klocka. Såklart!
Silvertejp och ståltråd så klarar du resten av månadenFaN!!!!! Stiftet gick, vad är min status?!?!!
Dag 11:
Jag lovar jag är inte galen!
@Chuck, jag tror du får konsultera @Heinrich.aFaN!!!!! Stiftet gick, vad är min status?!?!!
Ge mig 3 horas så ska jag laga det asså@Chuck, jag tror du får konsultera @Heinrich.a
Tog till klassikern för att save the collqr pin
Jaaaa! Blev på riktigt ledsen när jag såg första posten. Skulle skriva gem på direkten åt dig, men du hann ju fixa detMåste undvika detta
Tog till klassikern för att save the collqr pin
Jag vet ju att du har en Seiko SRPD11K1 i utmaningen. Någon gång i min iver att stryka avhoppare har jag slarvat med listan. Nu är det rättat.Seiko SRPD11K1 @Berns
Tyvärr så är mitt namn ingen stämpel av kvalité. Men hoppas det räcker till en snygg bild iallafall, och håller dig kvar månaden ut.KS-andan!
Fick just adaptrar för att köra nato på Swatchen! Design och tillverkning @Heinrich.a
Stort tack!
/B