Du är härmed friskförklarad!Där bröt jag min OWG-insats orkade inte längre. Får sätta in en slant till BCF. Kämpa på ni andra ni gör det bra!
Åh va fint med nytt på handleden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är härmed friskförklarad!Där bröt jag min OWG-insats orkade inte längre. Får sätta in en slant till BCF. Kämpa på ni andra ni gör det bra!
Haha, kändes faktiskt helt kört att hålla ihop ytterligare ~ en halv månad när man köpt tre nya klockor. Kan slappna av nuDu är härmed friskförklarad!
Skönt med ett sundhetstecken, dessutom mycket vacker klocka på handleden!Där bröt jag min OWG-insats orkade inte längre. Får sätta in en slant till BCF. Kämpa på ni andra ni gör det bra!
Kämpa! Hade själv aldrig pallatNu börjar det bli jobbigt. Igår var jag spyless på DDn och så kom jag på att vi ska och åka skidor nästa helg. Överväger seriöst att hoppa av då. Tur jag lovat 100 kr/dag + 500 kr annars hade jag nog hoppat av redan nu i helgen.
Ett under att jag pallat så här långt. Finns inte ett spår av OWG i mig än, vill bara knarka klockor.. mmm... vintageKämpa! Hade själv aldrig pallat
Tackar känns som att du som äventyrare/grottutforskare skulle behöva ha en sådan.Skönt med ett sundhetstecken, dessutom mycket vacker klocka på handleden!
Konstaterar kallt att jag är djupt försjunken i detta!Ett under att jag pallat så här långt. Finns inte ett spår av OWG i mig än, vill bara knarka klockor.. mmm... vintage
Blir nog en Explorer som komplement till min II:a så småningom!Tackar känns som att du som äventyrare/grottutforskare skulle behöva ha en sådan.
Är inte det här en dubbelpost? *måste bara peta lite till!*
Kul utmaning. Jag är med. Har funnit ett lugn på senare tid då jag insett att så länge man har en klocka man trivs med är det man upplever när man bär klockan som gör att man får emotionellt band till den. Hämtade ut en Tissot "Romanov" mars -18, nu februari-19, efter att ha svinat runt på fyra kontinenter är vi dödspolare...
Sen lunch.
StrukenJa, det gick så där..återfall.
Beklagar men good for you!Ja, det gick så där..återfall.
Ingen lurar @Bernsowg-polisen sover aldrig
Jag scannar alla trådar dagligen bara för att ha koll på alla owg:are. Det är ett heltidsjobb. Har tagit ut all min semester nu i Mars för att kunna hålla ihop utmaningen. Ingen ska tro att det här bara är en hobby! Det här är ju på riktigt.Ingen lurar @Berns
Hahaha jag beundrar verkligen din hängivenhet till detta!Jag scannar alla trådar dagligen bara för att ha koll på alla owg:are. Det är ett heltidsjobb. Har tagit ut all min semester nu i Mars för att kunna hålla ihop utmaningen. Ingen ska tro att det här bara är en hobby! Det här är ju på riktigt.
... Jag kanske håller på att tappa greppet
Skönt att höra att vi är några som tar det här seriöst.Jag scannar alla trådar dagligen bara för att ha koll på alla owg:are. Det är ett heltidsjobb. Har tagit ut all min semester nu i Mars för att kunna hålla ihop utmaningen. Ingen ska tro att det här bara är en hobby! Det här är ju på riktigt.
... Jag kanske håller på att tappa greppet
Fan va gött!Beklagar men good for you!
Det där var nog tyvärr menat till @Rossi Kände genast ett lyckorus men så insåg jag att jag är kvar i OWG träsket.Fan va gött!
Nu kan du snorta gamla stålboetter igen!
Välkommen tillbaka i klockbytarträsket igen!
Ursäkta mig!Det där var nog tyvärr menat till @Rossi Kände genast ett lyckorus men så insåg jag att jag är kvar i OWG träsket.
Klart den ska få åka skidor! Den är ju inte bara praktisk och snygg i solljus på fjället, utan dessutom en skönt stekig after-ski-klocka!Nu börjar det bli jobbigt. Igår var jag spyless på DDn och så kom jag på att vi ska och åka skidor nästa helg. Överväger seriöst att hoppa av då. Tur jag lovat 100 kr/dag + 500 kr annars hade jag nog hoppat av redan nu i helgen.