Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Körde inte du Exp1? Borde vara hur lätt som helst ju.Tyvärr misslyckades jag med utmaningen, det var väldigt svårt... Cred till er som klarat det så länge.
Omg! Om till och med Expyn är ute, hur ska vi andra klara oss???Tyvärr misslyckades jag med utmaningen, det var väldigt svårt... Cred till er som klarat det så länge.
Precis!Omg! Om till och med Expyn är ute, hur ska vi andra klara oss???
Tyvärr misslyckades jag med utmaningen, det var väldigt svårt... Cred till er som klarat det så länge.
Körde inte du Exp1? Borde vara hur lätt som helst ju.
/B
Omg! Om till och med Expyn är ute, hur ska vi andra klara oss???
Precis!
/B
Körde inte du Exp1? Borde vara hur lätt som helst ju.
/B
Jo, exp1 är grymt OWG-material men problemet nog mer hos migOmg! Om till och med Expyn är ute, hur ska vi andra klara oss???
BB36an bör ju nästan kunna ligga inom samma fack för owg material . Även om Explorern kanske är snäppet vassare just som owg klocka.Nåväl, storExpyn ute. Bara en 36:a kvar (inte så bara det!). Håll i @Big_Freeze !
BB36an bör ju nästan kunna ligga inom samma fack för owg material . Även om Explorern kanske är snäppet vassare just som owg klocka.
Jojo, Rolex är ju Rolex i sammanhanget med Tudor. BB36an är för mig lite mer tool klocka och sportigare än explorer, på många sätt lite roligare enligt mitt tycke. Men hade jag varit tvungen att vara evig owg så hade jag nog valt en Explorer, har dock aldrig ägt en så man vet ju aldrigBB36 är också riktigt fin! Fast kanske lite lillebror i sammanhanget av flera anledningar.
Men vi är ju ett gäng DJ och swatcharna är väl typ 36?Nåväl, storExpyn ute. Bara en 36:a kvar (inte så bara det!). Håll i @Big_Freeze !
TackEloge till @Berns som håller ihop tråden, jagar syndare och summerar ställningen.
Jag trodde faktiskt att luften skulle gått ur denna utmaning vid detta laget, vi är ju ändå klocknördar, men det är bra fart fortfarande.
Haha det är just detta jag saknar!Det positiva jag kan konstatera är att man inte behöver stå och välja klocka varje morgon med tillhörande inställning av tiden.
Det är inte ett alternativ att lämna barnen?på en after ski i alperna men i en fjällstuga i Hemavan med småbarn känns det inte helrätt
34mm ligger original Swatch påMen vi är ju ett gäng DJ och swatcharna är väl typ 36?
Tack
Ja, de har ju en mor också förståsDet är inte ett alternativ att lämna barnen?
Bra kämpat. Jag var lite orolig att du skulle tappa klockan pga den tillfälliga lagningen som vi hade hetsat dig till. Klokt att inte riskera. Du kliver av med ära.
Sorry!!! Lyckades inte laga länken, vägrar icke original på denna klocka...
Samtidigt som
Äntligen WIS!!!!!
Mvh Struken
Blev det några battlescars när stiftet gick som du kan berätta om för barnbarnen längre fram?FaN!!!!! Stiftet gick, vad är min status?!?!!
Tack! Har varit skitkul dock kommer bli en av 2019 bästa trådar utan tjafs, bra styrt!Bra kämpat. Jag var lite orolig att du skulle tappa klockan pga den tillfälliga lagningen som vi hade hetsat dig till. Klokt att inte riskera. Du kliver av med ära.
Struken
Blev det några battlescars när stiftet gick som du kan berätta om för barnbarnen längre fram?
Typ: ”en gång i tiden var jag med i en OWG utmaning. Det fick vilt till och *valfri lögn om vad som hände*”