Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om jag bara hade haft bättre uppkoppling hade du fått en Batman. Bra kämpat och va härligt det ser ut med ny, fin, underbar, fantastisk klocka. Man blir lite sugen....
Hit men inte längre blev det. I’m out.
Om jag bara hade haft bättre uppkoppling hade du fått en Batman. Bra kämpat och va härligt det ser ut med ny, fin, underbar, fantastisk klocka. Man blir lite sugen....
NEJ! Måste stå emot....
Struken
Why?
Hit men inte längre blev det. I’m out.
Dålig karaktär och svårt med avhållsamhet när den nya kom.
Du måste ju visa oss klockan du gav vika förDålig karaktär och svårt med avhållsamhet när den nya kom.
216570 hägrar, en vit.Köp en 16570 istället!
Trevligt! Jag är galet nöjd med min 16570 Polar!216570 hägrar, en vit.
+1 på den känslan.Jag är här nu.. vill inte ens spänna på åbäket, är less på den omotiverat stora klumpen.
Skall försöka ta mig förbi frukost, sen förmiddagen, sen får vi se.
Du står och delar ut hundralappar till alkisar utanför utanför systemet just nuDags att vi samlar ett gäng och kollektivt bryter detta mönster?
Skullle valt min alpinist. Då hade det varit löjligt enkelt. Eller så har jag kanske inte vad som krävs helt enkelt.Inga problem här. Gör jag nånting så kör jag hela vägen. Till och med katten är impad.
Ni med bar arm, ge upp! Ni har uppenbarligen inte det som krävs. Eller har ni det?! Jag tror på er! Heja!
Nu ska jag dricka en kopp mörk och bitter java. In i kaklet boys!
Det är inte över ännu. Pam111 får tjäna som träningsklocka nu.En vecka till! Ni kan inte avsluta nu... Vad för historier ska du dra för barnbarnen sen?
"Jag var en gång en vecka från att klara owg-mars... Men jag slogs mot demoner både på nätet och huvudet som ville att jag skulle brytas ner.. dom vann."
Det är inte över ännu. Pam111 får tjäna som träningsklocka nu.
Hehe, tydligt tecken!På väg hem efter jobb i Skövde och vad ser man ?!