• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2019

7A9AFF32-F2A8-45F0-8780-D117451BBA84.jpeg

Hit men inte längre blev det. I’m out.
Om jag bara hade haft bättre uppkoppling hade du fått en Batman. Bra kämpat och va härligt det ser ut med ny, fin, underbar, fantastisk klocka. Man blir lite sugen....

NEJ! Måste stå emot....

Struken

Inga problem här. Gör jag nånting så kör jag hela vägen. Till och med katten är impad.

Ni med bar arm, ge upp! Ni har uppenbarligen inte det som krävs. Eller har ni det?! Jag tror på er! Heja!

Nu ska jag dricka en kopp mörk och bitter java. In i kaklet boys!

7ADAF512-413E-4EB7-8382-63E667B6B191.jpeg

Inga problem här. Gör jag nånting så kör jag hela vägen. Till och med katten är impad.

Ni med bar arm, ge upp! Ni har uppenbarligen inte det som krävs. Eller har ni det?! Jag tror på er! Heja!

Nu ska jag dricka en kopp mörk och bitter java. In i kaklet boys!

7ADAF512-413E-4EB7-8382-63E667B6B191.jpeg
Skullle valt min alpinist. Då hade det varit löjligt enkelt. Eller så har jag kanske inte vad som krävs helt enkelt. :wtf:
Men tack för peppen. :D
D084C76E-14BF-4239-A325-280D81BECB57.jpeg

/B

En vecka till! Ni kan inte avsluta nu... Vad för historier ska ni draför barnbarnen sen?
"Jag var en gång en vecka från att klara owg-mars... Men jag slogs mot demoner både på nätet och huvudet som ville att jag skulle brytas ner.. dom vann."

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp