Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte ens jag förstår tjusningen med owg längre...Bara ungefär en tredjedel kvar. Kämpa på gott folk Snart kanske @Berns kör en uppföljare som är OWG i ett kvartal..(?)
Vad du än gör, hämta inte ut den!Då kom smset som man har väntat på min klockan är tillbaka från service.
Vi som klarar detta den här månaden kanske kan köra en alkoholfri månad i april?
Tungt!Och här trillade frestelserna in. En Omega jumbo samt ett par grymma band till Camaron. Tur jag reser bort en vecka nu.
Jag hade vit februari och håller fortfarande i owgmarch men här sätter jag ner foten! Nu får det fan vara nogVi som klarar detta den här månaden kanske kan köra en alkoholfri månad i april?
Kul med en jumbo, riktigt bra modell! Göm den...Och här trillade frestelserna in. En Omega jumbo samt ett par grymma band till Camaron. Tur jag reser bort en vecka nu.
Dag 21... Är det inte lite skönt att det här experimentet går just under basel-mässan ändå? Ingen annan tid på året blir man ju mer less på hela klockbranschen med allt vad den innebär i form av felaktiga släpp, hype, bling, spelade kölistor och konstiga jippon, aldrig blir man mer sugen på att krypa in under vintagestenen för gott och nöja sig med det lilla. Som en repig omega från 70-talet till exempel. Det var tider det. (Igår stannande den förresten på armen eftersom jag blivit så likgiltig för klockor att jag glömt dra upp den.)
Kul med en jumbo, riktigt bra modell! Göm den...