På resande fot. En vecka kvar. Funderar vilken klocka som ska bäras efter månadsskiftet. Någon med länk tror jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ba kämpa! Jag är imponerad.Hej jag heter nisse
: Hej nisse
Jag har velat byta till min nya klocka i flera dagar nu
: Vi finns här för dig, byt inte
Men det är jobbigt nu
Tack behöver allt stöd jag kan få nu när smpc ligger hemma och tickar i lådan. Orörd sen köp!Ba kämpa! Jag är imponerad.
Det är inte över ännu. Pam111 får tjäna som träningsklocka nu.
+1...behöver nåt nytt och kul i träningsväg.Snygg träningsjacka för övrigt. Vad är det för modell?
Wow vilken bra bild!!Drygt en vecka kvar, det rullar.....
Jag håller ut denna omgång så jag slipper göra fler försök med OWG. Fy fasen!Vilka kämpar ni är alltså! Helt galet, snart är ni i mål
En annan torskade rejält.. får ge det ett nytt försök nästa gång!
Fullt förståeligtJag håller ut denna omgång så jag slipper göra fler försök med OWG. Fy fasen!
snyggtDateJust, en liiiite dressigare dykarklocka.
Bara en dryg vecka kvar ju, nu kan man inte ge uppAtt ni orkar, följ hjärtat nu och byt klocka
Det är ju just därför jag har en ss på armenAtt ni orkar, följ hjärtat nu och byt klocka
Det är ju just därför jag har en ss på armen
Tackar!Wow vilken bra bild!!
Tackarrrrr!!Ursäkta OT, men min jacka är en Adidas SMT från typ 2013.
Närmsta motsvarighet idag är:
https://www.stadium.se/sport/lopning/loparklader/276470101/adidas.m-own-the-run-jkt.black
@Airman @MasterChief
Att följa hjärtat är inte nödvändigtvis att ge efter för varje impuls.Att ni orkar, följ hjärtat nu och byt klocka
Detta handlar om självkontroll, hjärtat får vänta.Att ni orkar, följ hjärtat nu och byt klocka
Ingen är klar för än mars månad har passeratUtmaningen avklarad!
Men kan erkänna att jag hade det lättare än dom flesta andra, då jag enbart hade med en klocka på resan som varade över en månad
Tack!! Men din såg ju coolare ut...Ursäkta OT, men min jacka är en Adidas SMT från typ 2013.
Närmsta motsvarighet idag är:
https://www.stadium.se/sport/lopning/loparklader/276470101/adidas.m-own-the-run-jkt.black
@Airman @MasterChief