Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fyra dagar är ingenting. Det är nu du måste visa lite viljestyrka och karaktär, jag tror du klarar det!Har väldigt svårt att se att jag skulle klara De sista fyra dagarna
Tack för input, kommer säkerligen prova på en hulk framöverJag förstår hur du tänker, men i slut ändan handlar det nog mer om sitt egna ego* än färgen. Bara och köra på om man gillar klockan så klart!
Matcha är inte svårt!
Ps beklagar min tråkiga humor
*Egot är vår identifikation med våra tankar, känslor, åsikter, mentala föreställningar, förhållningssätt osv. Detta resulterar i att egot ger oss en förvrängd bild av verkligheten, en mental illusion.
Trist? Lägg av den är ju underbarJag är avtrubbad och uppgiven, men kommer ta mig igenom de sista dagarna på ren princip.
[föreställ er en bild på trist Swatch...]
/B
tilllit till grabbarna på forat Men vem orkar ta sig tid att ta fram en klocka och fota den? Vad gynnas den personen av? Vinner ju ändå inget på att göra detNu valde jag att inte deltaga i detta vansinne, min självinsikt är total
Men hur ser ni som är med på att det postas bilder som sitter på allt annat än en handled? Jag menar, jag hade lätt kunnat delta med att fota en av alla som inte bärs till vardags hängandes runt ölflaskor, dörrknoppar eller takkronor, liggandes på skärbrädan, handfatet osv... Just sayin´...
Det är ju ingen tävling mot andra, det är en tävling mot sig själv. Känner man att man måste fuska mot sig själv har man ju förlorat.Nu valde jag att inte deltaga i detta vansinne, min självinsikt är total
Men hur ser ni som är med på att det postas bilder som sitter på allt annat än en handled? Jag menar, jag hade lätt kunnat delta med att fota en av alla som inte bärs till vardags hängandes runt ölflaskor, dörrknoppar eller takkronor, liggandes på skärbrädan, handfatet osv... Just sayin´...
Vill man fuska kan man fuska .. Men vem lurar man...Nu valde jag att inte deltaga i detta vansinne, min självinsikt är total
Fin men du får vänta till på måndagFick hem den här igår man får väl ta på sig den och ta några bilder utan att man åker ut?
Jag har fotat min DJ och smpc. Ser inget fel med det.Nu valde jag att inte deltaga i detta vansinne, min självinsikt är total
Jag tänkte närmast i denna tråden. Man säger man ska köra sin DJ, och fotar den hängandes på något. Har man något annat på armen då? Försöker bara jäklas liteJag har fotat min DJ och smpc. Ser inget fel med det.
Är ju inte direkt så man får njuta av dom så lika jävligt är det ändå.
Men sista dagarna nu
Aha du menar så! Nä det blir ju oftast mycket roligare bilder om man tar av klockan kan jag tycka jämfört med bara WSJag tänkte närmast i denna tråden. Man säger man ska köra sin DJ, och fotar den hängandes på något. Har man något annat på armen då? Försöker bara jäklas lite
Ta sig tid att ta fram och fota? Nu skojar du, det är ju som att man måste borsta tänderna på alla barnen Jag ville bara jäklas lite, nog borde bara WS på månadens klocka ge godkänt?tilllit till grabbarna på forat Men vem orkar ta sig tid att ta fram en klocka och fota den? Vad gynnas den personen av? Vinner ju ändå inget på att göra det
Jag håller helt med dig. Jag spelar en del schack på nätet och möter ofta såna som använder fusk av olika slag, och då är inga pengar eller dylikt inblandade. Go figureDet är ju ingen tävling mot andra, det är en tävling mot sig själv. Känner man att man måste fuska mot sig själv har man ju förlorat.
Du borstar väl inte tänderna på alla ungar... Du lär den första hur man gör och låter den sköta allt för resten av barnen...Ta sig tid att ta fram och fota? Nu skojar du, det är ju som att man måste borsta tänderna på alla barnen Jag ville bara jäklas lite, nog borde bara WS på månadens klocka ge godkänt?
Imponerad av er alla som hållit ut
Herregud vilken viljestyrka det skulle kräva.Fick hem den här igår man får väl ta på sig den och ta några bilder utan att man åker ut?
Ahh, dagens ögongodisVarsågod.
/B
STRUKEN!