Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wohoo! Du får köra långarmat de gånger du behöver hålla låg profilOk, så var det bestämt. Kan vara mitt sämsta beslut nånsin men jag ska göra ett försök.
Undrar mest vad detta kommer göra med min mentala hälsa och förhållandet till mina klockor.Wohoo! Du får köra långarmat de gånger du behöver hålla låg profil
Hehe är också lite fundersam över det. Kommer man tröttna på sin OWG-klocka och längta efter de andra, eller fastna för sin OWG-klocka och bli lite obekväm med att bära någon annan klocka?Undrar mest vad detta kommer göra med min mentala hälsa och förhållandet till mina klockor.
Klarar jag en vecka är jag mer än nöjd.
Jag tänkte köra all in, har lagt undan alla andra klockor så jag inte ens kan se dem! Får se hur länge det håller dock...Var går gränsen? Får man prova en annan klocka på handleden ens? Hur lång tid i så fall? Ja ni hör ju redan hur hispig jag är efter nån timme bara!
Man kan ju fota de andraUndrar mest vad detta kommer göra med min mentala hälsa och förhållandet till mina klockor.
Klarar jag en vecka är jag mer än nöjd.
Bra tips, kommer göra samma. Tänkte mer på om man skulle få för sig att köpa något under mars, man vet ju aldrig om nått man letat länge råkar dyka upp. Man måste ju få provklämma lite isf.?Jag tänkte köra all in, har lagt undan alla andra klockor så jag inte ens kan se dem! Får se hur länge det håller dock...
Så länge du testar på andra armen och behåller owg dinkan på?Bra tips, kommer göra samma. Tänkte mer på om man skulle få för sig att köpa något under mars, man vet ju aldrig om nått man letat länge råkar dyka upp. Man måste ju få provklämma lite isf.?
Så länge du testar på andra armen och behåller owg dinkan på?
Nu minskade min ångest rejält, skönt!Tänk dig in om du skulle vara owg på riktigt. Man kanske ögon/handledshoppar och testar nån polares vid samkväm, men du går alltid hem med samma skönhet.
Hmm det är ju sant faktiskt. Blir väl ett undantagsfall det där tänker jag, för då måste man ju testaBra tips, kommer göra samma. Tänkte mer på om man skulle få för sig att köpa något under mars, man vet ju aldrig om nått man letat länge råkar dyka upp. Man måste ju få provklämma lite isf.?
Jaaa, får man köra dubbelhandSå länge du testar på andra armen och behåller owg dinkan på?
Jag hör vad du säger men tanken är helt obekant för migTänk dig in om du skulle vara owg på riktigt. Man kanske ögon/handledshoppar och testar nån polares vid samkväm, men du går alltid hem med samma skönhet.
Jag såg inget om det. Eller om att köpa klockor. Det tänkte jag göra. Utan att prova är lite mer utmaning.Hur var reglerna fick man sitta och studera andra klockor eller vart det totala isolation??? Det känns som jag kvävs redan
Du gjorde det för lätt! Den där kan man ju mysa med hur länge som helstInga bekymmer här inte
Dubbelpipigt! SmaartSå länge du testar på andra armen och behåller owg dinkan på?
Jag är en fegisDu gjorde det för lätt! Den där kan man ju mysa med hur länge som helst
Inget att skämmas över, jag skulle gjort likadant självJag är en fegis
Än så länge går det bra, saknar att bära länk men detta är bra övning
Sandwich dial är rätt trevligt också.