Det är egentligen inte en tävling, mer en utmaning. Men har man inte disciplinen som krävs såVägrar beblanda mig med denna sinnesjuka tävling!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är egentligen inte en tävling, mer en utmaning. Men har man inte disciplinen som krävs såVägrar beblanda mig med denna sinnesjuka tävling!
Kör!Är det försent att anmäla sig? Visste ju att jag skulle få nytt idag så..
Om jag får sen anmäla mig kör jag med denna skönhet
Är det inte lite doping att gå in med ett nyförvärv?Är det försent att anmäla sig? Visste ju att jag skulle få nytt idag så..
Vi kör på säkra kort, vi är lite fega av ossÄr det inte lite doping att gå in med ett nyförvärv?
Nu tycker jag du är lite negativ! Det handlar helt enkelt om att vara strategiskÄr det inte lite doping att gå in med ett nyförvärv?
Är det försent att anmäla sig? Visste ju att jag skulle få nytt idag så..
Blir dweller såklart!
Fuck jag är på!
Kört JLC Reverso Classic large small secounds idag så det blir den!!
Bifogar dagens bilder, från privata luren...
Bra Smöris!Fuck jag är på!
Kört JLC Reverso Classic large small secounds idag så det blir den!!
Bifogar dagens bilder, från privata luren...
Själv tröstdricker jag och funderar på vad som händer om man säljer eller byter bort sin OWG klocka under mars. Det måste ju vara tillåtet?Tröstäta, första dagen snart över..
Många funderingar har man haft idagSjälv tröstdricker jag och funderar på vad som händer om man säljer eller byter bort sin OWG klocka under mars. Det måste ju vara tillåtet?
Själv tröstdricker jag och funderar på vad som händer om man säljer eller byter bort sin OWG klocka under mars. Det måste ju vara tillåtet?
Jag fixa en dejt med en annan klocksnackare imorgon så man kan testa andra klockor inom reglerna, ska nog även förbi NymansMånga funderingar har man haft idag
Det borde vara tillåtet, kan jag tycka
Verkligen många tankar, känns nästan overkligt. Faktum är att jag har ett möjligt byte på gång men jag är nog inte redo att släppa DDn än. Få se när det närmar sig slutet på månaden... eller helgenMånga funderingar har man haft idag
Det borde vara tillåtet, kan jag tycka
Har redan avhandlats hur det enda regelrätta bytet får ske.Själv tröstdricker jag och funderar på vad som händer om man säljer eller byter bort sin OWG klocka under mars. Det måste ju vara tillåtet?
Jag skulle vara hur glad som helst oavsett vilken av det där två. Kör på offshore! Guld är stekigVilken skall man ta då? Helt klart svårast med Offshoren!
Haha den där DDn får du ju aldrig sälja!Själv tröstdricker jag och funderar på vad som händer om man säljer eller byter bort sin OWG klocka under mars. Det måste ju vara tillåtet?
Den är mycket fin!Första dagen förbi, detta var ju inget att tala om .. fast kan ha att göra med att jag fortfarande är nykär. Nu när jag tänker på det har jag en ganska orimlig känsla av att jag inte vill ha någon annan klocka , får se om det håller månaden ut..
Du är med! Kul.