Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, Det går ganska bra.Ett dygn in, blandade känslor. Gillar ju min DD och det blir intressant att få lite mer sammanhängande tid med den. En annan positiv grej är att man inte behöver ställa klockan eftersom den aldrig hinner stanna.
Överlag känns det rätt bra än så länge men jag tror det kommer bli sjukt jobbigt om några dagar, senast på tisdag då jag alltid annars bär Speedmaster. Speedyn är nog den klocka jag bär mest och jag tycker den funkar i de allra flesta sammanhang jag rör mig i. Hade jag varit smart hade jag valt den. Nu blev det lite mer utmaning. Hur går det för er?
Jag mår lite illa faktiskt.[...] Hur går det för er?
[...]
Hahah, stackarn.Jag mår lite illa faktiskt.
/B
Oh!Hahah, stackarn.
Kanske precis vad vi behöver, byt band och sträck på dig. Lås in resten i bankfacket
Haha klassas inte bandbyte som doping också?Oh!
Det har inte ens slagit mig att jag skulle kunna skaffa fler band till en Swatch. Det är en helt ny värld som öppnar sig.
/B
Oh!
Det har inte ens slagit mig att jag skulle kunna skaffa fler band till en Swatch. Det är en helt ny värld som öppnar sig.
/B
Övernattning i dina hoods på tisdagLugn som en filbunke
Jag har redan börjat planerat att 3d-skriva lugg-konverterare så att man kan köra lite natoband hahaOh!
/B
Välkommen till slätta, har du möjlighet så kika förbiÖvernattning i dina hoods på tisdag
Ska försöka göra det den här gången. Bor uppe vid borggården, pm ar mina uppgifterVälkommen till slätta, har du möjlighet så kika förbi
Har aldrig förr slagit mig att pröva något annat än presidentlänk på DDn men just nu känns det helt rimligt om abstinensen blir för stor.Haha klassas inte bandbyte som doping också?
Vackert! Du kommer klara det galantRätt bra val jag gjorde ändå. Borde ju trivas med varandra en månad.
Tror jag måste göra helguld-DD i april för att kompensera för Swatch-minimalismen i mars.Rätt bra val jag gjorde ändå. Borde ju trivas med varandra en månad.
Dra på ett camo-grönt nato om du vågar!Har aldrig förr slagit mig att pröva något annat än presidentlänk på DDn men just nu känns det helt rimligt om abstinensen blir för stor.
@jabla kommer att förfasas innan den här månaden är överDra på ett camo-grönt nato om du vågar!