• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Om man börjar tröttna på framsidan kan man alltid fota baksidan! Hur ser baksidan ut på era OWG klockor?
20200310_152648-01-01.jpeg
Jadu, Rolex i all ära men deras bakboetter...
AE185955 (1).jpg

Efter att ha fått irrationell pandemioro har jag iaf varit i affären och handlat lite extra av allt. När jag gick runt i affären och plockade på mig lite av varje kände jag mig plötsligt som ett ufo.. Detta trots att jag försökte handla som vanligt och inte bunkra 20 kilo ris och ärtsoppa.
Vill inte tillhöra den kategorin människor som har en pall bullens pilsnerkorv och vita bönor i tomatsås i garaget samt eget elverk, machete och camo-outfiten redo.. Men jag har ju två små barn, så vad göra?

Såg ett par som verkade storhandla utan barn.. Suspekt. "preppers" tänkte jag och såg lite snett på dem, men insåg att jag ju var där i samma ärende..
Anyway.. Nu har jag lugnat nerverna lite, fyllt frysen och chillar med en kopp kaffe.
Det var dagens knäppa story från villaförorten 10/3 :)
IMG_20200310_223627.jpg

Senast ändrad:
Så jäkla tråkiga baksidor. Finns det några tristare baksidor!?
EE6CE4C0-78D3-488F-BCA4-2F9412BCD9C4.jpeg

tur att hon har framsidan som kompenserar...
B0ACC603-B133-438E-BE21-BD31686C4897.jpeg
Jag tycker de är asbra. Du kan väl gravera in en "speedmasterlogga" med tillhörande texter(), eller en lite smårolig, personlig rolexlogga med en lite personlig Touch kanske?
Förutsatt att det är en keeper?

Själv gillar jag de helblanka baksidorna, det gör det möjligt att gravera, om man nu vill det. Annara så är det jul inte så att speciellt många, eller ens du själv sitter och tittar pånklockans baksida speciellt ofta. (Om detbontw råkar vara en med glasbaksida då kanske, men det skulle knappast vara nån hit för Rolex då deras urverk inte är gjorda för att vara vackra att se på utan för att hålla 20år mellan servicearna

Hur som, jag tycker de här gjort det bra med möjligheten att kunna gravera själv!

Tillbaka
Topp