Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har haft samma fundering.Ibland funderar jag på om ni inte har annat för er än att hänga i den här tråden hela dagarna. Sedan kommer jag på mig själv med att göra samma sak..
Om man börjar tröttna på framsidan kan man alltid fota baksidan! Hur ser baksidan ut på era OWG klockor?
Om man börjar tröttna på framsidan kan man alltid fota baksidan! Hur ser baksidan ut på era OWG klockor?
Svårslagen!
Om jag hade hittat den här sidan innan jag träffade min fru och skaffade familj ... om den här sidan funnits innan WoW kom ...Ibland funderar jag på om ni inte har annat för er än att hänga i den här tråden hela dagarna. Sedan kommer jag på mig själv med att göra samma sak..
Ja! Verkligen fina baksidor...Många fina baksidor!
Hahahahaha!Ja! Verkligen fina baksidor...
obs bilden är inte tagen i mars, som ni ser är det sommar på bilden
Nice!! Upp till bevis nu, stålsätt dig min broder-Nu är det riktigt jobbigt här hör ni
-Nu är det riktigt jobbigt här hör ni
-Nu är det riktigt jobbigt här hör ni
Kom med posten idag, ska bara titta lite
Cool! Grattis!Kom med posten idag, ska bara titta lite
Skönt att slippa se den på min byrå varje morgonKom med posten idag, ska bara titta lite
Det lättaste sättet att bli av med en frestelse är att falla för den...-Nu är det riktigt jobbigt här hör ni
Bra baksida det där! En av de bästa i min mening.Kul idé med att fota boettlocket förresten! Snacka om att man är svältfödd...
Har en likadan själv. Saknar faktiskt använda den men ska stålsätta mig. I april får marinemaster vila.Kom med posten idag, ska bara titta lite
Tack! Jag gillar den också. Är ju litet extra coolt med monocoque-boetten. Omega har nog ändå litet coolare boettlock tycker jag personligen men denna är najs också.Bra baksida det där! En av de bästa i min mening.
Är det premiumbandet eller det vanliga?Dag 10 lider mot sitt slut