S
Staafen
Guest
Båda är ju grymma!Klar man är taggad
Funderar på att köra med den gråa Casioaken eller min Casio Arnie
(Stulen bild då klockan är i PostNords händer)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Båda är ju grymma!Klar man är taggad
Funderar på att köra med den gråa Casioaken eller min Casio Arnie
(Stulen bild då klockan är i PostNords händer)
Taggad för åskådarplatsSnart är det dags OWG-kamrater! Är ni taggade?
Det är sant!Jag tror att det är lugnt, bara man lägger undan klockan en tid efter mars.
Du har en poäng, skulle säkert flippats ändå...2/2 för mig.. Men å andra sidan har jag flippat nästan alla klockor jag köpt oavsett owgmarch så kanske inte skall skylla på det.
Första året var det PAM111, förra året en 116234 så detta år måste jag göra något speciellt. Blir kul att klura ut vad jag skall välja.
Är det nya 38mm?Absolut inga konstigheter med denna pjäs!
sitter som en smäck, bra kvalitetskänsla, +2 sekunder per dygn. Och på det en riktigt bra prislapp
Yes!Är det nya 38mm?
Nice!
ag måste säga att jag är imponerad av det mesta med klockan. Jag är en lite av en länknörd och denna är betydligt bättre än många av konkurenterna(seiko, tissot mfl)Nice!
Hur är kvalitetskänslan på länken?
Jag har spanat lite på den blåa
Okej, tack för det.ag måste säga att jag är imponerad av det mesta med klockan. Jag är en lite av en länknörd och denna är betydligt bättre än många av konkurenterna(seiko, tissot mfl)
Claspen däremot känns inte riktigt lika bra. Den fyller sitt syfte men kunde varit bättre
Med tanke på storleken tycker jag länken funkar bäst, känns betydligt mindre med gummiOkej, tack för det.
För priset så låter det ju bra i alla fall.
Tänker nog köra gummi om jag köper...
@Patrik J, jag träffade Wallan på stan i dag och han visade mig sin nya DeVille och jag fick upp mitt Omega-sug igen. Du är inte redo att släppa din Aqua Terra? /MarcusFan, bara för den goda sakens skull. Jag lär väl åka ut efter en kvart... Jag kör den ultimata GADA-klockan, Omega 15000 gauss, Schellfte AIK-klockan. Återkommer med inbetalning.