Man
Silver
Nädå jag är också kvar..Är det bara jag kvar? Vann jag?
22/3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nädå jag är också kvar..Är det bara jag kvar? Vann jag?
Stort att kalla sig vinnare på det gummit? :0 50 shades of green!
Nädå jag är också kvar..
22/3
Yes vad roligt, är det nya avsnittet med kingen @Margarinkungen?Dags att lyssna till söndag matlagningen.
Japp, det var dock den sista. Nu finns bara "go-bärs" kvarNödraketer kan vara bra att ha hemma!
Det är ju det, rekommenderar alla att lyssna.Yes vad roligt, är det nya avsnittet med kingen @Margarinkungen?
App app app! Vi är fortfarande med i gamet också. Pallplats säkrad?Är det bara jag kvar? Vann jag?
Härligt brorsan!! Vi kämpar vidare, reverson stirrar på mig...App app app! Vi är fortfarande med i gamet också. Pallplats säkrad?
Yes boss, kingen levererar....Yes vad roligt, är det nya avsnittet med kingen @Margarinkungen?
Toppen, jag tar med verktygen och kommer över.Japp, det var dock den sista. Nu finns bara "go-bärs" kvar
Dags att lyssna till söndag matlagningen.
Samma här!
Yes vad roligt, är det nya avsnittet med kingen @Margarinkungen?
Yes boss, kingen levererar....
tar ju hand om er och bjuder både på bilder och mitt hem när det ska göras poddar
Det ser vi fram emot att höra.Kaosartad inspelning. När dammet lagt sig efter den här jobbiga #owgmarch så borde vi klippa en dokumentär med allt skandalmaterial som blev bortklippt nu. Kaos. Fullständigt kaos.
Imponerande att det blev material över efter att ni klippt bort det som inte kunde vara med måste jag säga.Kaosartad inspelning. När dammet lagt sig efter den här jobbiga #owgmarch så borde vi klippa en dokumentär med allt skandalmaterial som blev bortklippt nu. Kaos. Fullständigt kaos.
Imponerande att det blev material över efter att ni klippt bort det som inte kunde vara med måste jag säga.
Hahaha!Ja. Det är en gåta. Fast det är ju alltid en balansgång. Vi kanske bara borde släppt en tiominutersversion.
Kaos!! 3 timmar material som blev 1 timme... kaos var order @Denke !!Kaosartad inspelning. När dammet lagt sig efter den här jobbiga #owgmarch så borde vi klippa en dokumentär med allt skandalmaterial som blev bortklippt nu. Kaos. Fullständigt kaos.
Hade ni varit på handspriten lite?Kaos!! 3 timmar material som blev 1 timme... kaos var order @Denke !!
Inte @Margarinkungen inte. Han är bara sådär.Hade ni varit på handspriten lite?
Halvvägs. När man inser att man bara har halva kvar.Söndagspizza!
När är ångesten som störst, innan eller efter man ätit upp...?
Jag har inte lyssnat än, ser fram emot det.Inte @Margarinkungen inte. Han är bara sådär.
HahaInte @Margarinkungen inte. Han är bara sådär.