Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är tidshållningen fortfarande käpprätt åt...?God morgon dag 23!
See you buddy!Då så mina vänner.
Det har blivigt dags för mig att kasta in handduken, världen är påväg att gå under och tar jag på mig samma klocka imorgon när jag vaknar så går jag under med den. All heder till Heuer Monaco- reissuen som klarade av det här och fortfarande lever och är intakt.
Det har varit otroligt att stångas sida vid sida med er samtliga och det har varit blod, svett och tårar.
Ångrar verkligen inte att jag hoppade på detta då otroligt många insikter kommit längs med vägen, jag har fått ut allt det jag hoppades på under dessa 22 dagar.
Kamrados @Denke och @Staafen det är upp till er nu att vidhålla att batslaparna duggar tätt, litar fult ut på er!
Sist men inte minst! @Berns ! Gubben med stort G, alla hattar av till dig, vilket slit och gnet för att hålla ihop det här!
Du har förgyllt det här forumet och vardagen för oss och gjort tråden till en oas i den annars så hårda och relativt enformiga kulturen som i övrigt sprider sig här på KS, guld är du värd!
TACK
Now i Will get slapped!
Poppa is out.
Jag tycker inte heller om det. Man tappar den naturliga dialogen och sambon med kollegorna. Enstaka dagar kan det vara skönt, men i längden? Nej, inte för mig.Det här med att jobba hemma...vet inte vad ni tycker men jag börjar redan ruttna på att sitta här. Saknar mina kunder och att flänga runt..
Är tidshållningen fortfarande käpprätt åt...?
See you buddy!
Jag hann somna innan slapen kom, men bra kämpat!
Begrunda dessa ord från Tjonkan:
Det här med att jobba hemma...vet inte vad ni tycker men jag börjar redan ruttna på att sitta här. Saknar mina kunder och att flänga runt..
... eller annan aktivitet man kan göra hemifrån?
Någon som är sugen på en PAM025? Nyservad och fullset...Hörni, hur många lutar åt att sälja sin klocka när OWG-20 är slut? Vilka har tröttnat??
Hallå där! Man får inte tagga/kladda på offentliga platser .Hmmm gult kort !//Dag 23: Snart är det över!