• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Dag 23! Ja, nu får man väl bita ihop det sista:cigar:
9FE2A0A8-F5C1-46B2-8EE2-B91AA596B96E.jpeg

Godmorgon! En vecka kvar.... Känns fortsatt bra! Imponerad över hur många som klarar detta. För min del har det varit lätt från start men Ni är många som kämpar bra! Häng i nu så är snart den här lilla vecka klar också!
IMG_20200323_071354.jpg

IMG_5158.jpeg

Godmorgon dag XXIII. " frukosttime" 0717 UTC +1. Frukosten är serverad och en ny dag stundar. Ha,re bra denna 23 mars anno 2020//:pompus:
(”Uthållighet är en av de svåraste disciplinerna, men det är till den som håller ut som den slutliga segern kommer.”//Buddha)

Då så mina vänner.
Det har blivigt dags för mig att kasta in handduken, världen är påväg att gå under och tar jag på mig samma klocka imorgon när jag vaknar så går jag under med den. All heder till Heuer Monaco- reissuen som klarade av det här och fortfarande lever och är intakt.

Det har varit otroligt att stångas sida vid sida med er samtliga och det har varit blod, svett och tårar.
Ångrar verkligen inte att jag hoppade på detta då otroligt många insikter kommit längs med vägen, jag har fått ut allt det jag hoppades på under dessa 22 dagar.

Kamrados @Denke och @Staafen det är upp till er nu att vidhålla att batslaparna duggar tätt, litar fult ut på er!

Sist men inte minst! @Berns ! Gubben med stort G, alla hattar av till dig, vilket slit och gnet för att hålla ihop det här!
Du har förgyllt det här forumet och vardagen för oss och gjort tråden till en oas i den annars så hårda och relativt enformiga kulturen som i övrigt sprider sig här på KS, guld är du värd!
TACK
Now i Will get slapped!

Poppa is out.
See you buddy!
Jag hann somna innan slapen kom, men bra kämpat!
Begrunda dessa ord från Tjonkan:

Är tidshållningen fortfarande käpprätt åt...?

Ryssen har lugnat ner sig något, nu går han "endast" +1 minut/timman. Konstigt vad man kan vänja sig vid :woot:

See you buddy!
Jag hann somna innan slapen kom, men bra kämpat!
Begrunda dessa ord från Tjonkan:

Haha, brukar säga en barnvänlig version av den till grabben när han vill ge upp :p

Det här med att jobba hemma...vet inte vad ni tycker men jag börjar redan ruttna på att sitta här. Saknar mina kunder och att flänga runt..
38247B15-4F8C-404C-BED9-346C467E7ACA.jpeg

Tycker också att det är segt, främst för att det är så lätt att bli distraherad hemma. På kontoret har man ändå inte så mycket roligare saker att göra än att jobba.

Tillbaka
Topp