• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Burnman

Audemars
2-Faktor
Snart så! Någon annan som fastnade mellan snön/solen/hagelstormen förresten? :p
3D0E12FE-606B-4566-92D3-25CA303BD0ED.jpeg
01136C76-AF51-4C91-AAE9-F7ABBA36BD56.jpeg
Där hade vi den:) Jag hade t.o.m redan lajkato_O
 

Kingesson

Omega
Du får väl väl göra ett lite svårare val nästa år då. :)
Första året måste man väl ändå få ta en mjukstart? :D
OM EN KVART ÄR DEN HÄR JÄVLA MÅNADEN KLAR OCH JAG SLUPPER VÄRLDENS TRÅKIGASTE VITA VOLVO V90 D3 MED DRAGPAKET. FIFAN!

[Jag valde av någon urbota korkad anledning en Exp1 som OWG-klocka. Sämsta valet.]
Jaså! Det är ändå en klocka jag själv känner/tror att jag kan vara en äkta OWG med. Åker den ut till försäljning nu? :D
 

MasterChief

Rolex
2-Faktor
Men vad är det här @Denke?! Du har både i tråden och i podden varit tydlig med att du ska faila 23:58...Jag är besviken. Detta är inte okej. Detta tilltag kan bara betyda en sak. Du ska ha en lavett iallafall!!! :p
Lavett och fjädrar! Lavett och fjädrar!

Här åkte fjolårs-OWGn på. Som jag suktat efter den här... Gick upp 6 mm. Nu vet jag hur det känns att från en sub till en panna. Känns som en gigant med sina 37mm! :)

1ACD3F0C-A71A-4D6F-A0A0-861389044043.jpeg
 
Senast ändrad:

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Första året måste man väl ändå få ta en mjukstart? :D

Jaså! Det är ändå en klocka jag själv känner/tror att jag kan vara en äkta OWG med. Åker den ut till försäljning nu? :D
Jag är sugen på att dra den i mixern, är rysligt förbannad. Men nej, den åker ner i strumplådan till jag blir sugen igen. Blir jag inte sugen igen krängs den av.
 
Topp