Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så får det bli, en av varje.Är det inte minst lika viktigt med en Wall of Shame? Så att man kan gå tillbaka och återuppleva alla härliga lavetter som delats ut.
Är det inte minst lika viktigt med en Wall of Shame? Så att man kan gå tillbaka och återuppleva alla härliga lavetter som delats ut.
@Margarinkungen ! //Är det inte minst lika viktigt med en Wall of Shame? Så att man kan gå tillbaka och återuppleva alla härliga lavetter som delats ut.
Dagens bästa idé, mycket roligare än det motsatta!Är det inte minst lika viktigt med en Wall of Shame? Så att man kan gå tillbaka och återuppleva alla härliga lavetter som delats ut.
Haha stackars hederspristagaren!
Imponerande!Vi har precis kommit upp bland top-25 av alla trådar på KS’s diskussionsdel genom alla tider.
Indeed
Fast egentligen är det 1 april redan om det inte varit skottår (mars får inte fler dagar bara för att februari har en extra i år).Det går ett rykte på stan. Eftersom det är skottår i år så är det XXXII dagar i mars månad ,så häng i grabbar. En dag återstår av Utmaningen- OWG 1 månad.//
Samma här! Skulle vilja ha en lite tooligare klocka bara, suktar efter en Seiko SLA023 men vi får se hur det blirBlått är flott! Min favoritfärg på urtavla
April April ..... //Imponerande!
Indeed
Fast egentligen är det 1 april redan om det inte varit skottår (mars får inte fler dagar bara för att februari har en extra i år).
Med det sagt hade jag inte mäktat med en dag till. 31 räcker gott och väl!
Sitter ett par någon/några sidor tidigare i tråden!kan man få en ws på den där
Det blir ju du @StaafenHaha stackars hederspristagaren!
Haha! Älskar denna tråden.April April ..... //
Ska posta min imorrn...Känns lite antiklimax nästan.. Så många dagar som jag bara velat sälja den här klockan och nu när det är slut känns det lite konstigt att helt plötsligt inte bära den längre.
Så ett hett tips för er som fått för er att ni skall sälja: Snickra inte ihop den där säljesannonsen riktigt ännu. Ge det några dagar åtminstone om ni inte blöder pengar och måste flippa. Jag skall försöka iaf.
Lycka till!Ska posta min imorrn...
Slapface...Jag får bidra med bilder från min korta OWG-månad!
Exakt här tog det slut!
Men fifasen vad go Tudorn va!Slapface...