• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

@Berns bytte kläder inför upploppet.
BkA937HIAAAl-1v.jpeg

Vi har precis kommit upp bland top-25 av alla trådar på KS’s diskussionsdel genom alla tider.
CDD6AEA1-3BE0-4E45-9471-D86D52834628.jpeg
Imponerande!
Indeed
Det går ett rykte på stan. Eftersom det är skottår i år så är det XXXII dagar i mars månad ,så häng i grabbar. En dag återstår av Utmaningen- OWG 1 månad.//:facepalm:
Fast egentligen är det 1 april redan om det inte varit skottår (mars får inte fler dagar bara för att februari har en extra i år). :cool::D
Med det sagt hade jag inte mäktat med en dag till. 31 räcker gott och väl!

Känns lite antiklimax nästan.. Så många dagar som jag bara velat sälja den här klockan och nu när det är slut känns det lite konstigt att helt plötsligt inte bära den längre.

Så ett hett tips för er som fått för er att ni skall sälja: Snickra inte ihop den där säljesannonsen riktigt ännu. Ge det några dagar åtminstone om ni inte blöder pengar och måste flippa. Jag skall försöka iaf.

Mot 200 sidor. Fick panik i början och var tvungen att beställa extra länkbitar från KS Globen för att få länken att sitta perfekt. Har kvar fotot med detaljer här. Dyrt som f-n men annars kanske nöjt mig om jag varvat. Har nästan funderat på att fortsätta som OWG men bara nästan:)
EA381899-41A7-437A-ADE9-0B9718124480.jpeg

Känns lite antiklimax nästan.. Så många dagar som jag bara velat sälja den här klockan och nu när det är slut känns det lite konstigt att helt plötsligt inte bära den längre.

Så ett hett tips för er som fått för er att ni skall sälja: Snickra inte ihop den där säljesannonsen riktigt ännu. Ge det några dagar åtminstone om ni inte blöder pengar och måste flippa. Jag skall försöka iaf.
Ska posta min imorrn...

Tillbaka
Topp