Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kommer att gå bra.Dag fyra till ända. Nemas problemas med mitt lilla damur. Känner knappt att den sitter på armen. Och när jag ser den mer jag. Fan så snygg den är min lilla 58:a. Och tidshållningen är grym. Nu får den ligga här bredvid sängen och invänta dag 5
Möh, ställer du inte rätt datum nu kommer du ju att ha klockan långt in i aprilOrkar aldrig ställa dag / datum men kan såklart göra det så alla blir glada
Jag köpte klockan på klockmagasinet.se där gravyr ingår om man vill.Hvor får man utført en slik lasergravering? Gullsmed?
Ok, det är där liknelsen spricker, ha ha!...kalles det da en "keeper"?
Du tror inte att avhoppen följer en normalfördelningskurva då? För det skulle bli min gissning. Det är alltid min gissning för då har jag oftast rätt.Tror inte vi jobbar med en linjär graf här, utan lite mer ketchupeffekt
Det borde väl inte vara svårt att hitta AM strap adapters till den? Vad är det för ref?Hahahah ja lovar att ta av mig den om ja märker att handen börjar trilla av. Men har bearbetat bandet kraftigt och nu sitter den bättre, inte bra, men betydligt bättre.
Bandet sitter på baksidan av klockan. De är ett långt magnetarband som formar sig runt armen. Kolla bilderna så fattar du. Ett nato skulle möjligen (?) kunna funka. Aldrig haft nato förr så lite osäker på hur de sätts fast.. Men de skulle vara de isåfall.
Kan bli svårt att passera gränsen...Här, titta en gång till då medan jag åker till Norge och väntar utanför ditt fönster!
nej!Du tror inte att avhoppen följer en normalfördelningskurva då? För det skulle bli min gissning. Det är alltid min gissning för då har jag oftast rätt.
@Jakob Häll jag kan vara allas owg ledstjärna i detta farliga mörkerAsså nu flyger de ju folk till höger och vänster! Jag tycker att från och med nu får ingen mer hoppa av så länge jag eller @Staben är kvar. De blir nån slags OWG march-version av dryckes-"leken" vattenfall Det tycker jag ändå är fullt rimligt!
Två lotter köpta av Nattugglan AB.
Uppdaterat i listan.Hoppas det inte var för sent för att köpa lotter till veckans dragning.
För mycket rötjut igår så han kanske är lite sen upp ur sängen idag
Haha jag tror att det där var en arkivbild. Eller har jag fel @loevhagen?